بازی

تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال The Witcher منتشر شد

تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال The Witcher منتشر شد

فصل سوم سریال ویچر (The Witcher) مدتی است که در دست ساخت قرار دارد و درحالی که بیشتر بازیگران اصلی به نقش‌های خود برمی‌گردند، تصاویر جدید منتشر شده به تغییر یکی از بازیگرانی که در فصل دوم معرفی شده بود، اشاره می‌کند.

این بازیگر کریس فولتن (Chris fulton) است که نخستین بار در فصل قبلی به عنوان شخصیت منفی Rience معرفی شده بود. فیلمبرداری فصل سوم سریال ویچر همچنان ادامه دارد و طبق تایید redanian intelligence فولتن به نقشش در فصل جدید برنمی‌گردد و به جای او سم وولف ایفای این نقش کلیدی را برعهده خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخبازسازی قجری سریال شهرزاد
نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخ

البته نتفلیکس هنوز به طور رسمی این موضوع را تایید نکرده، اما تصاویر منتشر شده از فصل سوم و حضور وولف در لباس مخصوص Rience این تغییر را نشان می‌دهد. وولف همچنین در فصل جدید سریال The Crown نیز حضور دارد و گیمرها ممکن است او را برای صداپیشگی شخصیت Birstan در بازی Assassin’s Creed Valhalla بشناسند.

هنوز علت اصلی تغییر بازیگر این نقش مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد فشردگی برنامه‌های کاری کریس فولتن یکی از دلایل باشد؛ چراکه او مشغول بازی در سومین فصل از سریال بریجرتون نیز هست. به هر حال این سریال نیز مانند ویچر از شهرت زیادی برخوردار است و میلیون‌ها نفر آن را تماشا می‌کنند. بنابراین در وهله اول شاید این تصمیم را خود نتفلیکس گرفته و فولتن انتخاب دیگری نداشته است.

فصل سوم سریال The Witcher اقتباسی از کتاب The Time of Contempt، رمان دوم مجموعه اصلی داستان ویچر است که به بررسی رابطه گرالت و سیری می پردازد. در این کتاب، گرالت همچنین باید موضع بی طرف خود را در قبال سیاست قاره رها کند، زیرا نیروهای مختلف شروع به شکار سیری می‌کنند.

میان فصل‌های اول و دوم سریال ویچر، تقریبا ۲ سال فاصله افتاد و گویا طرفداران باید انتظار چنین چیزی را برای فصل‌های دوم و سوم نیز داشته باشند.

مطلب پیشنهادی:بهترین انیمه‌های تک‌ فصلی که ارزش تماشا کردن دارندانتخابی عالی برای آخر هفته‌ها
بهترین انیمه‌های تک‌ فصلی که ارزش تماشا کردن دارند


ویجی‌لاگ پلاسگیمزکام 2022 و گران شدن پلی استیشن 5

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا