رمز ارز

۱۰ سوال پرتکرار کاربران رمزارزی در گوگل

زمان مطالعه: 3 دقیقه

آنچه مردم در گوگل جستجو می‌کنند، بینش خامی را در مورد طرز فکر واقعی کاربران ارائه می‌دهد که اغلب علاقه، ترس و طیف وسیعی از احساسات آنها را در مورد یک موضوع خاص آشکار می‌کند. برای شناسایی احساسات سرمایه‌گذاران در میان بازار نزولی، در ادامه به بررسی سوالاتی می‌پردازیم که توسط کاربران در مورد ارزهای دیجیتال در گوگل جستجو شده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
  1. رمزارز چیست؟

به گزارش سایت کوین تلگراف، حتی پس از ۱۳ سال بعد از تولد بیت کوین، محبوب‌ترین سوالی که کاربران عام از گوگل می‌پرسند، این است که رمزارز چیست. با حجم جستجوی جهانی (GV) 256000، این سوال تقریباً پنج (4.7) برابر دومین سوال رایج مربوط به حوزه رمزارز می‌باشد که نشان‌دهنده شکاف و دامنه وسیع در آموزش درباره ارزهای دیجیتال است.

  1. کریپتو چیست؟

در کمال تعجب، دومین سوال پرطرفدار فقط تکرار سوال اصلی یعنی کریپتو چیست، می‌باشد. این سوال (GV) 54000 را ثبت کرده که وقتی با نسخه قبلی خود ترکیب می‌شود، اهمیت آموزش در این حوزه را بیشتر مشخص می‌کند.

  1. چگونه در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم؟

در رتبه سوم، اولین سوال مرتبط با سرمایه‌گذاری قرار دارد، با  (GV) 44000، این سوال گوگل نشان می‌دهد که با وجود طولانی شدن بازار نزولی، علاقه به سرمایه‌گذاری‌های رمزارزی اما، افزایش یافته است.

  1. استخراج کریپتو چیست؟

کسب رتبه چهارم با (GV) 37000، به طور شگفت‌انگیزی طبیعی‌ترین پرسشی است که در هنگام یادگیری عمیق در مورد اکوسیستم رمزارزی به ذهن کاربران خطور می‌کند. سرمایه‌گذارانی که درک سطح پایه از اکوسیستم کریپتو دارند، به استخراج به عنوان وسیله‌ای برای کسب درآمد غیرفعال از طریق ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستند. فکر استفاده مجدد از یک کامپیوتر قدیمی برای به دست آوردن ارزهای دیجیتال، همیشه پرسش محبوب روزهای اولیه ورود به بازار کریپتوکارنسی است.

  1. چگونه ارز دیجیتال بخریم؟

با توجه به محبوبیت فزاینده ارزهای دیجیتال، این پرسش جایگاه پنجم را به عنوان پرجستجوترین سوال مرتبط با رمزارزها در گوگل به خود اختصاص داده است. کسب (GV) 36000 توسط این سوال، نشان‌دهنده علاقه آشکار به خرید ارزهای دیجیتال است.

  1. چرا بازار کریپتو در حال سقوط است؟

تاثیر بازارهای نزولی طولانی مدت در جستجوهای گوگل نیز دیده می‌شود؛ زیرا سرمایه‌گذاران سعی می‌کنند پاسخی برای این سوال بیابند. بازار نزولی سال 2022 برای چندین اکوسیستم رمزارزی، از جمله لونا فاجعه‌بار بود و میلیون‎ها دلار را یک شبه از بین برد که در نتیجه، (GV) 33000 را برای این پرسش به همراه داشت.

  1. رمزارز چگونه کار می‌کند؟

این سوال پایه‌ای که توسط سرمایه‌گذاران امروزی پرسیده می‌شود، با (GV) 27000، هفتمین سوال پرتکرار گوگل در این حوزه است؛ زیرا پس از ضررهای مالی بزرگ کاربران، مردم در مورد عملکرد داخلی یک پروژه رمزارزی کنجکاو شده‌اند تا به کشف ریسک‌های پنهان سرمایه‌گذاری دست یابند.

  1. چرا کریپتو از کار افتاده است؟

با توجه به اینکه پروژه‌ها به دلایل مختلف مجبور به توقف برداشت و مسدود کردن وجوه می‌شوند، سرمایه‌گذاران تمایل دارند دلیل آن را از طریق اینترنت پیدا کنند. این جستجو که در لیست 10 برتر قرار می‌گیرد، افزایش بی‌سابقه در خاموش شدن سرویس‌ها را نشان می‌دهد. خدمات با تاخیر و خاموش شدن بلاکچین‌های بخصوص، دلیل اصلی احساسات منفی سرمایه‌گذاران است که آمار این پرسش را به (GV) 21000 رسانده است.

  1. چگونه یک ارز دیجیتال ایجاد کنیم؟

برای بسیاری، ایده ایجاد و بازاریابی برای رمزارز خود، بهتر از سرمایه‌گذاری در چیزی است که توسط دیگران ایجاد شده است که باعث شده این سوال، رتبه نهم جستجو در گوگل در این حوزه را با (GV) 54000 کسب کند.

  1. نحوه معامله ارز دیجیتال به چه صورت است؟

با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، آخرین پرسش در لیست 10 سوال پرتکرار گوگل، با (GV) 13000، تحقیق در مورد روش‌های جدید تجارت ارزهای دیجیتال است که با در نظر گرفتن افت شدید قیمت‌ها، این نتیجه دور از انتظار نبوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا