رمز ارز

بلاکچین کاردانو این بار روی گوشی‌های ساده!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت Input Output، توسعه‌دهنده بلاکچین کاردانو، با اعلام راه‌اندازی یک مرکز تحقیقاتی جدید، از عمیق‌تر شدن روابط خود با دانشگاه استنفورد خبر داد. طبق گزارش‌ها، این شرکت که از یکی از بزرگترین بلاکچین‌های اثبات سهام پشتیبانی می‌کند، 4.5 میلیون دلار در آزمایشگاه جدید سرمایه‌گذاری کرده است.
فراخوان‌های پیشنهادی ماه آینده اجرایی خواهند شد و اساتید، دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند برای کمک مالی درخواست دهند و مهلت پیشنهاد تا نوامبر 2022 تعیین شده است.
در همین راستا، چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، می‌گوید که مرکز تحقیقاتی جدید، امکان توسعه سریع‌تر این بلاکچین را فراهم کرده و همکاری با یک دانشگاه برجسته، اعتبار بسیاری به بخش ارزهای دیجیتال خواهد بخشید.
شرکت Input Output که اغلب به دقت آکادمیک خود می‌بالد، تا کنون با دانشگاه‌های زیادی در سراسر جهان همکاری کرده‌ است. این شرکت در سال 2017، از آزمایشگاه‌های بلاکچین مشابه در مؤسسه فناوری توکیو و دانشگاه ادینبورگ حمایت مالی کرد.
در ماه دسامبر، Input Output مبلغ 500 هزار دلار به استنفورد برای تأمین بودجه تحقیقات در مورد Verifiable Digital Fountains، یک راه‌حل مقیاس‌پذیری که امکان مدیریت حجم تراکنش‌های بزرگ با اتصال محدود را ممکن می‌سازد، اهدا کرد. این فناوری جاه‌طلبانه می‌تواند روی کاغذ امکان اجرای یک شبکه بلاکچین را با یک تلفن همراه ساده فراهم کند، به این معنی که می‌تواند در کشورهای در حال توسعه با دسترسی داده کم، مورد توجه قرار گیرد.
پژوهشگران Input Output تا به امروز در 154 مقاله دانشگاهی مشارکت داشته‌اند. در این میان، همچنین لازم به ذکر است که در ماه مارس، لورا شین، روزنامه‌نگار رمزارزی، چارلز هاسکینسون را به جعل مدارک تحصیلی متهم کرد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا