بازی

نخستین تصویر از ریبوت فیلم ترسناک Hellraiser منتشر شد

نخستین تصویر از ریبوت فیلم ترسناک Hellraiser منتشر شد

شبکه هولو به تازگی اولین تصویر از شخصیت پین‌هد را در ریبوت فیلم Hellraiser منتشر کرده که جیمی کلیتون، ستاره فیلم Sense8 ایفای این نقش را برعهده دارد. داگ بردلی برای نخستین بار در سال ۱۹۸۷ در این نقش ظاهر شد و برای هشت سال متوالی نقش شخصیت پین‌هد را ایفا کرده بود.

دیوید بروکنر، خالق فیلم‌های ترسناکی مانند The Ritual، V/H/S، The Night House و Southbound، کارگردانی فیلم را بر عهده دارد و بن کالینز و لوک پیوتروفسکی فیلمنامه این ریبوت ترسناک را نگاشته‌اند و کلایو بارکر (سازنده فیلم اصلی Hellraiser محصول ۱۹۸۷) به عنوان تهیه‌کننده در پروژه حضور دارد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ قهرمان که باعث کابوس ویلن‌ها می‌شوندشخصیت‌هایی وحشتناک اما در جبهه خیر
۱۰ قهرمان که باعث کابوس ویلن‌ها می‌شوند

بروکنر، کارگردان فیلم در گفت و گو با Entertainment Weekly درباره انتخاب جیمی کلیتون برای نقش پین‌هد مونث گفت:

ما از قبل این برنامه را داشتیم که شخصیت پین‌هد این‌بار زن باشد و فقط جیمی فرد مناسبی برای این نقش بود. هویت یک شخص می‌تواند از بسیاری جهات برای یک نقش واقعا هیجان‌انگیز باشد، اما باید تاکید کنم که جیمی واقعی کاملا کشته شد و این‌گونه بود که به آنجا رسیدیم. کاری که داگ با این شخصیت انجام داد واقعا ماندگار است، ما نمی‌خواستیم برداشتی از آن را انجام دهیم و به نظرم این کار اصلا امکان‌پذیر نیست.

فیلم Hellraiser 

در سری Hell‌raiser، داستان به این شکل است که طی یک اتفاق تصادفی، درگاهی به جهنم باز شده و موجوداتی به نام سنوبیت‌ها وارد زمین می‌شوند؛ این‌ها شامل پین‌هد مشهور، Chatterer، Butterball و Open/Deep Throat است که زندگی لری (اندرو رابینسون) و جولیا (کلیر هیگینز) را جهنم کرده‌اند.

علاوه بر جیمی کلیتون، بازیگرانی چون اودسا آزیون در نقش رایلی، برندون فلین ، آدام فایسون، درو استارکی، سلینا لو، گوران ویسنجیک و هیام عباس در فیلم جدید حضور دارند.

چندی پیش طی خبر مرتبط خواندیم که فیلم Hellraiser رده‌بندی سنی بزرگسال دریافت کرد که با توجه به «خشونت زیاد، ترس و خون» اتفاقی دور از ذهن نبود.

ریبوت فیلم Hellraiser فعلا تاریخ اکران مشخصی ندارد و هواداران باید فعلا تا اعلام آن صبر پیشه کنند.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینیدنگاهی به تار و پود سینمایی سفر در زمان
۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینید


ویجی‌لاگ پلاسگیمزکام 2022 و گران شدن پلی استیشن 5

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا