بازی

ویدئوی جدیدی از بازی Hogwarts Legacy منتشر شد [تماشا کنید]

ویدئوی جدیدی از بازی Hogwarts Legacy منتشر شد [تماشا کنید]

ویدئوی تازه منتشر شده از بازی Hogwarts Legacy، برای اولین بار تالار نشیمن گروه‌های هافلپاف و ریونکلا را در مدرسه هاگوارتز نشان می‌دهد.

این ویدئو که به عنوان بخشی از برنامه بازگشت به هاگوارتز (Back To Hogwarts) منتشر شده، فضای داخلی هر چهار سالن عمومی گروه‌ها را به نمایش می‌گذارد.

مطلب پیشنهادی:رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟نسل جدید حافظه‌های موقت هنوز گران و محدودند
رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

اولین تالار نشیمنی که در این ویدئو می‌بینیم، متعلق به گروه اسلیترین است که در پایین قلعه قرار دارد و پنجره‌هایی رو به دریاچه سیاه دارد. پیش از این در سری فیلم‌های هری پاتر به طور مختصر این سالن نمایش داده شده بود.

دومین تالار نشیمنی که نمایش داده شد، متعلق به گریفیندور بود که در بالای قلعه به رنگ قرمز پوشانده شده و می‌توان گفت در تمام فیلم‌های هری پاتر آن را مشاهده کرده بودیم.

با این حال، نمایش تالارهای نشیمن دو گروه هافلپاف و ریونکلاو در این ویدئو است که طرفداران را به وجد آورده، زیرا اولین بار است که با این جزئیات در هر رسانه‌ای متعلق به دنیای جادوگری نمایش داده می‌شوند.

تالار هافلپاف پشت آشپزخانه‌های مدرسه بوده و پر از گل و گیاه است، در حالی که تالار ریونکلاو در بالای یک برج، پشت مجسمه عقاب قرار دارد.

ویدیوی جدید همچنین نشان داد که یکی از ماموریت‌های جانبی در منطقه‌ای از بازی بر اساس ماجراجویی موتور سیکلتی موجودات جادویی هاگرید در شهربازی The Wizarding World of Harry Potter شکل گرفته است.

استودیو Avalanche اخیرا فاش کرد که تمام نسخه‌های پلی‌ استیشن Hogwarts Legacy شامل یک کوئست انحصاری خواهند بود. به علاوه سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی در پی‌سی نیز به طور رسمی اعلام شد.

Hogwarts Legacy در ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن ۱۴۰۱) برای پلی استیشن، ایکس باکس و پی‌سی منتشر خواهد شد. تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ به‌زودی مشخص می‌شود.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


ویجی‌لاگ پلاسگیمزکام 2022 و گران شدن پلی استیشن 5

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا