بازی

یحیی عبدالمتین دوم: ایفای نقش در فیلم Aquaman 2 مثل دلقک‌بازی است!

یحیی عبدالمتین دوم: ایفای نقش در فیلم Aquaman 2 مثل دلقک‌بازی است!

صنعت فیلم و سینما از زمان همه‌گیری ویروس کووید در وضعیت عجیبی قرار گرفت، اما فیلم‌های ابرقهرمانی تقریبا همیشه جایگاه خود را حفظ کرده و فروش خوبی در باکس‌آفیس رقم می‌زنند. یحیی عبدالمتین دوم، یکی از بازیگران فیلم آکوامن 2 (Aquaman and the Lost Kingdom)، اخیرا در صحبت‌های خود اظهار نظر عجیبی داشته و بازی در این فیلم را مانند دلقک‌بازی توصیف کرده است.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شویدبرترین آثار کچل دوست‌داشتنی سینمای اکشن
با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شوید

وی در مصاحبه اخیر خود با ورایتی اعلام کرده که بازیگران مجبور می‌شوند برای ادامه دادن حرفه خود در فیلم‌های بلاک‌باستر، مانند عناوین ابرقهرمانی به ایفای نقش بپردازند:

همه چیز باید صادقانه باشد و حقیقت را بیان کند، اما گاهی اوقات می‌فهمید که در کدام فیلم یا ژانر هستید و چیزی مانند آکوامن که شبیه به دلقک‌بازی است. این فیلم مانند The Trial of the Chicago 7 نیست. برای اینکه به عنوان یک بازیگر بتوانید ادامه دهید باید آن را به خوبی انجام دهید و در عین حال مهارت و هوشتان را هم به کار بگیرید و به این ترتیب مخاطبان، کارگردان و خودتان را شگفت‌زده کنید.

فیلم آکوامن 2

یحیی عبدالمتین دوم در فیلم آکوامن 2 نقش بلک مانتا، ویلن مقابل جیسون موموآ به عنوان آکوامن را بازی می‌کند. فیلم اول بیش از یک میلیارد دلار در باکس‌آفیس جهانی فروخت و به اولین فیلم برادران وارنر تبدیل شد که توانست پس از دو فیلم بتمن کریستوفر نولان به چنین فروشی برسد.

دنباله فیلم آکوامن یا همان Aquaman and the Lost Kingdom نیز در ابتدا برای اکران در ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۵ اسفند) برنامه‌ریزی شده بود، اما اکنون با تغییر برنامه‌های دی‌سی باید در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۴ دی ‍‍۱۴۰۲) منتظر اکران آن باشیم.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن بتمنبدنی فرا انسانی برای شخصیتی که قدرت فرا انسانی ندارد
۵ ویژگی خاص بدن بتمن


اختصاصی lastech: مصاحبه با تهیه‌کننده بازی Blasphemous

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا