بازی

بازیگر نقش مقابل جوکر و هارلی کویین در فیلم Joker: Folie à Deux مشخص شد

بازیگر نقش مقابل جوکر و هارلی کویین در فیلم Joker: Folie à Deux مشخص شد

«برندن گلیسون» (Brendan Gleeson)، بازیگر بزرگی که فیلم‌هایی از جمله Calvary و In Bruges را در کارنامه خود دارد، به لیست بازیگران فیلم «جوکر ۲» با نام رسمی Joker: Folie à Deux اضافه شد.

گلیسون در این فیلم نقش مقابل «لیدی گاگا» به عنوان هارلی کویین و «واکین فینیکس» را ایفا خواهد کرد. همچنین «زازی بیتز» (Zazie Beetz) یک بار نقش خود از فیلم اصلی (سوفی داموند) را ایفا خواهد کرد و «تاد فیلیپس» بار دیگر روی صندلی کارگردانی آن می‌نشیند.

مطلب پیشنهادی:بررسی کمیک The Jokerیک داستان پلیسی با حضور جوکر
بررسی کمیک The Joker

درباره نقش گلیسون در فیلم جوکر ۲ به هیچ جزئیاتی اشاره نشده و با توجه به اینکه اولین فیلم چندان به دنیای کمیک‌ها وفادار نبود، نمی‌توان به‌طور دقیق پیش‌بینی کرد که او قرار است چه نقشی را ایفا کند.

جوکر ۲

حتی درباره Joker: Folie à Deux نیز تاکنون اطلاعات زیادی مشخص نشده و طبق گزارش‌های قبلی فقط می‌دانیم که یک عنوان موزیکال در تیمارستان آرکهام خواهد بود.

اگر فیلم اول را دیده باشید، [اسپویل از فیلم Joker] احتمالا به خاطر بیاورید که در انتهای آن شاهد دستگیری آرتور فلک و انتقال او به بیمارستان ایالتی آرکام بودیم. می‌توان انتظار داشت که او در آن جا با هارلی کویین ملاقات کند و اگر داستان با کمیک‌ها مطابقت داشته باشد، او روانپزشک آرتور فلک خواهد شد.

عنوان فیلم، یعنی Folie à Deux به معنای «دیوانگی مشترک»، سرنخ دیگری است که نشان می‌دهد در این فیلم شاهد داستانی کاملا متمرکز بر جوکر و هارلی خواهیم بود.

انتظار می‌رود تا فیلمبرداری Joker: Folie à Deux امسال شروع شود و البته فیلم تا ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) اکران نخواهد شد. البته کاملا می‌توان انتظار داشت که این عنوان نیز مانند فیلم‌های Aquaman 2 و Shazam 2 با تاخیر مواجه شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی کمیک The Joker Presents: A Puzzleboxجوکر برایتان یک قصه تعریف می‌کند!
بررسی کمیک The Joker Presents: A Puzzlebox


ویجی‌لاگ پلاسگیمزکام 2022 و گران شدن پلی استیشن 5

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا