بازی

شایعه: نقشه‌های کلاسیک Call of Duty: Modern Warfare 2 به بازی جدید خواهند آمد

شایعه: نقشه‌های کلاسیک Call of Duty: Modern Warfare 2 به بازی جدید خواهند آمد

در گزارش جدیدی اعلام شده که Call of Duty: Modern Warfare 2 شامل چندین نقشه کلاسیک از بازی اصلی خواهد بود که طی یک به‌روزرسانی پس از عرضه در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

یکی از افشاگران بازی‌های Call of Duty در توییتر به نام The Ghost of Hope به نقل از «منابع قابل اعتماد» خود ادعا کرده که اکثر یا تمام نقشه‌های اصلی Modern Warfare 2 در دنباله آینده بازی وجود خواهند داشت.

مطلب پیشنهادی:شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارندآن‌هایی که حضورشان روح دوباره‌ای در کالبد مجموعه می‌دمد
شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارند

با این حال، ظاهرا این بخشی از به‌روزرسانی «سال دوم» بازی خواهد بود. با توجه به اینکه Modern Warfare 2 به مدت دو سال تنها نسخه اصلی بازی‌های کال آف دیوتی خواهد بود و سال ۲۰۲۳ بازی جدیدی در این فرنچایز منتشر نمی‌شود، احتمالا ارائه آن‌ها در یک آپدیت پس از عرضه قابل قبول به نظر می‌رسد.

Call of Duty

با این حال، هنوز به طور دقیق مشخص نیست که آیا هزینه‌ای برای بازیکنان به همراه خواهد داشت یا خیر. البته اکتیویژن گفته که محتوای پولی پریمیوم بخشی از Call of Duty جدید خواهد بود.

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد Modern Warfare 2 فاش شده است. به عنوان مثال می‌دانیم که مد DMZ به این بازی خواهد آمد و رایگان نخواهد بود. همچنین بازیکنانی که نسخه دیجیتال بازی را پیش‌خرید کرده باشند، یک هفته زودتر به کمپین داستانی بازی دسترسی پیدا خواهند کرد.

علاوه بر این، اخیرا ویدیوهایی از بازی منتشر شده بود که یکی از مراحل آن با نام Tower و نحوه ربودن وسایل نقلیه در آن را نشان می‌دادند. البته مورد دوم هنوز تایید نشده که به گیم‌پلی بازی مربوط می‌شود.

Call of Duty: Modern Warfare 2 قرار است در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بازی‌هایی که از حافظه پاکشون می‌کنیم تا دوباره تجربه‌شون کنیماز شدو آو د کلوسوس تا واکینگ دد
تیم lastech: بازی‌هایی که از حافظه پاکشون می‌کنیم تا دوباره تجربه‌شون کنیم


ویجی‌لاگ پلاسگیمزکام 2022 و گران شدن پلی استیشن 5

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا