بازی

شخصیت گیزمو از Gremlins به بازی MultiVersus خواهد پیوست

شخصیت گیزمو از Gremlins به بازی MultiVersus خواهد پیوست

شرکت برادران وارنر با انتشار یک تیزر کوتاه در توییتر، از ورود قریب‌الوقوع شخصیت دوست‌داشتنی Gizmo از سری فیلم‌های Gremlins به بازی رایگان مبارزه‌ای MultiVersus خبر داد و تاریخ رونمایی آن را سه‌شنبه هفته آینده، ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) اعلام کرد.

اگرچه برادران وارنر هنوز به طور رسمی نام گیزمو را به میان نیاورده است، اما تیزر تریلر منتشر شده یک جفت دست و چشم بسیار شبیه به Gizmo را نشان می‌دهد که از جعبه مورد استفاده برای انتقال شخصیت در فیلم‌های Gremlins و Gremlins 2: The New Batch بیرون می‌زند.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: بعد از Reunion هری پاتر و فرندز، منتظر چه دورهمی‌هایی باشیم؟ [تماشا کنید]گرگ و میش، خاطرات خون آشام و حتی شاید ارباب حلقه‌ها؟
lastech سینما: بعد از Reunion هری پاتر و فرندز، منتظر چه دورهمی‌هایی باشیم؟ [تماشا کنید]

با وجود اینکه حضور گیزمو در میان شخصیت‌های قابل بازی در اوایل سال میلادی لو رفته بود، چیزی که تیزر را جالب می‌کند این نکته است که تنها شخصیت سری فیلم‌های گرملینز که تاکنون رسما برای MultiVersus تایید شده، دشمن اصلی گیزمو یعنی استرایپ (Stripe) است.

پس شاید کمی عجیب باشد که گیزمو زودتر از استرایپ وارد MultiVersus شود. شاید هفته آینده هر دو شخصیت به طور همزمان از راه خواهند رسید؟ در تیزر تریلر هم به نظر می‌رسید که گیزمو تنها نیست.

به هر حال سه شنبه هفته آینده همه‌چیز مشخص خواهد شد. پس از آن برادران وارنر احتمالاً شروع به نمایش شخصیت شناخته شده بعدی MultiVersus، بلک آدام از دی سی کامیکس خواهند کرد که در ماه گذشته همزمان با معرفی استرایپ به عنوان بخشی از شخصیت‌های جدید فصل اول بازی تایید شدند.

MultiVersus

فصل اول MultiVersus چندین بهبود درخواست شده توسط طرفداران را برای بازی به ارمغان می‌آورد، از جمله افزایش قابل توجه پاداش‌های Battle Pass XP و توانایی تست بسته‌های گویندگان قبل از انجام خرید. اما مهمتر از آن، فصل جدید شامل برخی باف‌ها و نرف‌ها برای شخصیت‌های مختلف در کنار رفع باگ‌های اذیت‌کننده خواهد بود. پچ نوت کامل را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.

MultiVersus هم‌اکنون برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند


ویجی‌لاگ پلاسگیمزکام 2022 و گران شدن پلی استیشن 5

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا