بازی

خبری از عرضه روز ابتدایی The Callisto Protocol در گیم پس نخواهد بود

خبری از عرضه روز ابتدایی The Callisto Protocol در گیم پس نخواهد بود

برای آن دسته از کسانی که امیدوار بودند عنوان ترسناک فضایی The Callisto Protocol را در زمان انتشار در سرویس ایکس باکس گیم پس تجربه کنند، خبر بدی داریم: بعید به نظر می‌رسد که این اتفاق بیفتد.

مارک جیمز، مدیر ارشد فناوری استودیو Striking Distance در گفتگو با TrueAchievements اظهار داشت که مدل گیم پس از نظر مالی برای استودیوهای مستقل با بازی‌های تک‌نفره همچون The Callisto Protocol، «دشوار» است.

مطلب پیشنهادی:20 فیلم ترسناک که در شب هالووین باید ببینیدهالووین، بهانه‌ای برای ترسیدن و هیجان زده شدن
20 فیلم ترسناک که در شب هالووین باید ببینید

جیمز در رابطه با احتمال پیوستن عنوان ترسناک آن‌ها به گیم پس گفت:

فکر می‌کنم این سرویس‌ها برای برخی از بازی‌های چند نفره تکراری و سبک جهان باز ساخته شده‌اند. به گمانم بازی‌هایی از این دست به خوبی در آن سرویس زنده می‌مانند.

مایکروسافت بازی‌های تک‌نفره مخصوص به خود را در این سرویس دارد و به نظرم استودیوهای مالک این پلتفرم نیز در ادامه بازی‌های تک‌نفره بیشتری برای سرویس ارائه خواهند کرد. من فقط می‌گویم که به چشم یک مدل مالی، استفاده از آن برای یک استودیو مستقل دشوار است.

با این حال، بدین معنا نیست که کالیستو پروتکل هرگز به سرویس اشتراکی مانند گیم پس راه نخواهد یافت. جیمز در پایان گفت:

فکر می‌کنم بازی‌های تک‌نفره را [در گیم پس] خواهید دید، اما احتمالا از سوی شرکت‌های سخت‌افزاری خواهند آمد. به عنوان یک استودیو مستقل و ثالث، گنجاندن یک بازی سوم شخص خطی در این سرویس‌ها واقعا سخت است. نمی‌گویم که هیچوقت ممکن نیست اما از لحاظ مالی، کار سختی است.

The Callisto Protocol

پیش از این نیز کارگردان بازی، گلن اسکوفیلد در مصاحبه با GeneracionXbox اظهار داشت که استودیوی او در رابطه با عرضه بازی ترسناک در گیم پس صحبت کرده و رابطه خوبی با فیل اسپنسر و ایکس باکس دارد. با این حال، بر اهمیت «زمان دادن به بازی در بازار» قبل از انجام هرگونه معامله، تاکید کرد.

The Callisto Protocol در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) برای کنسول‌ها و پی‌سی منتشر خواهد شد و تیم سازنده قول داده که بسیار خشن‌تر از Dead Space خواهد بود. می‌توانید تا آن زمان مقاله هر آن‌چه که باید از این بازی بدانید را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنندآماده برای مکیدن خون
۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنند


ویجی‌لاگ پلاسگیمزکام 2022 و گران شدن پلی استیشن 5

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا