رمز ارز

کپی‌های بیت کوین جای بیت کوین را نمی‌گیرند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جوزف هال، گزارشگر cointelegraph در رویداد Surfin’ Bitcoin 2022 با پیر و مورگن روچارد، طرفداران بیت کوین، مصاحبه کرد و این گروه در مورد اینکه چگونه فرانسه می‌تواند ماینرهای بیشتری را جذب کند، گفتند که بیت کوین از نظر برنامه‌ریزی مالی و تفاوت بین بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال می‌تواند برای فرانسوی‌ها جذاب باشد.
به گفته پیر که در شرکت ماینینگ Riot Blockchain نیز کار می‌کند، دو راه برای فرانسه برای جذب استخراج‌کنندگان بیت کوین در مقیاس بزرگ وجود دارد. اولین مورد این که از نظر سیاست‌های استخراج بیت‌کوین تضمین‌هایی ارائه دهد و دوم این که یک شبکه برق مناسب برای ماینرها فراهم کنند. او توضیح داد:

ما می‌بینیم که ژاپن اکنون سیاست‌های خود را در مورد انرژی هسته‌ای باز کرده یا تغییر می‌دهد و من فکر می‌کنم که فرانسه باید دوباره در انرژی هسته‌ای خود سرمایه‌گذاری کند تا ماینرها بتوانند راحت‌تر استخراج‌ کنند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

این گروه همچنین در مورد موضوع برنامه‌ریزی مالی صحبت کردند. مورگن که یک برنامه‌ریز مالی معتبر نیز می‌باشد، در مورد اینکه بیت‌کوین در برنامه‌ریزی مالی کجا قرار می‌گیرد، صحبت کرد و گفت که در بسیاری از موارد، گفتگوهای برنامه‌ریزی مالی حول تورم و درک پول می‌چرخد. در همین زمینه او اظهار داشت:

بیشتر حرفه من این است که بگویم، شما آن پول نقدی که دارید، دیگر نقد را نگه ندارید. ما باید فوراً آن را به سرمایه‌گذاری تبدیل کنیم؛ زیرا همانطور که سیلور گفته، پول نقد یک قطعه یخ در حال ذوب است.

مورگن همچنین گفت که برخی از مشتریان به سرعت بیت کوین را درک می‌کنند و مایلند بخشی از سبد سرمایه خود را به آن اختصاص دهند.
وقتی در مورد ارزهای دیجیتال دیگر سؤال شد، این زوج کلاه ماکسیمالیستی بیت کوین خود را بر سر گذاشتند و توضیح دادند که چرا بیت کوین با رمزارزهای دیگری مانند دوج کوین و اتریوم متفاوت است. مورگن گفت:

چیزی مانند Dogecoin اساساً یک کپی از بیت کوین است. اما هنوز هم فیات است، چون مدام دارند آن را بیشتر می‌کنند و همین مورد در اتریوم نیز صادق است. آن‌ها ادعا می‌کنند که سقف وجود دارد، اما واقعاً سقفی وجود ندارد؛ زیرا حتی نمی‌دانند چقدر تا الان عرضه شده است.

پیر همچنین توضیح داد که پروتکل بیت کوین برای به حداقل رساندن عدم قطعیت طراحی شده است. مدیر ماینینگ تاکید کرد که هرگونه تغییر در پارامترهای بیت کوین بر این پیکربندی تأثیر می‌گذارد. او گفت:

بیت کوین بهترین شبکه پولی دیجیتال مهندسی شده است.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا