بازی

بازی Sons of the Forest یک بار دیگر تاخیر خورد

بازی Sons of the Forest یک بار دیگر تاخیر خورد

Sons of the Forest یک بازی اول شخص ترس و بقا است که استودیو اندنایت گیمز (Endnight Games) یک بار دیگر تاریخ عرضه آن را عقب برده است.

بازی Sons of the Forest قرار بود یک ماه دیگر به بازار عرضه شود، اما استودیو برای توسعه آن به زمان بیشتری نیاز دارد. به همین خاطر زمان عرضه این عنوان به ۲۳ فوریه ۲۰۲۳ (۴ اسفند ۱۴۰۱) تغییر پیدا کرده است. به نظر می‌رسد که جاه‌طلبی‌های استودیو و مقایس بزرگ بازی باعث شده که آن‌ها یک بار دیگر مجبور به تاخیر بازی شوند.

مطلب پیشنهادی:۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنندآماده برای مکیدن خون
۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنند

استودیو چند ماه زمان بیشتر برای بهینه‌سازی کامل Sons of the Forest نیاز دارد. این بازی دنباله‌ Forest محسوب می‌شود و با قیمت ۳۰ دلار از طریق استیم در دسترس پی‌سی‌بازان قرار خواهد گرفت. در این بازی شما به دنبال یک میلیاردر گم شده در جزیره‌ای دور افتاده هستند و این جزیره با موجودات جهش یافته‌ و کابوس‌های مختلف پر شده است.

بازی Sons of the Forest

Sons of the Forest مانند نسخه قبلی آزادی عمل کامل به بازیکنان می‌دهد و می‌توانید با جهش یافته‌ها مبارزه کنید، یک کابین بسازید یا به گشت و گذار در جزیره بپردازید. با فرارسیدن شب همه چیز خطرناک‌تر می‌شود و هر فصل نیز با چالش‌های خاص خودش همراه است. همچنین Sons of the Forest یک سری مناطق زیرزمینی بسیار ترسناک نیز دارد. 

Sons of the Forest در ۲۳ فوریه ۲۰۲۳ (۴ اسفند ۱۴۰۱) برای پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های ترسناک با مضمون تهاجم به خانهدر یک مکان دنج قرار بگیرید و مطمئن شوید که درهای‌ منزلتان قفل است!
بهترین فیلم‌های ترسناک با مضمون تهاجم به خانه


ویجی‌لاگ پلاس: گیمزکام 2022 و گران شدن پلی استیشن 5

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا