بازی

نخستین تصویر از بازی Assassin’s Creed Mirage لو رفت

نخستین تصویر از بازی Assassin’s Creed Mirage لو رفت

در حالی که دو روز پیش اطلاعات گسترده‌ای از بازی Assassin’s Creed Mirage، عنوان بعدی سری اساسینز کرید منتشر شد، اکنون ما با نخستین تصویر از آرت‌ورک بازی نیز مواجه هستیم که به یک مامور خاص آن نیز اشاره دارد.

تصویر مذکور که توسط اکانت The Codex Network در توییتر به اشتراک گذاشته شده، احتمالا به محتوای یک ماموریت تعلق دارد. در این تصویر ما یک قاتل از فرقه حشاشین را می‌بینیم که خنجر مشهور سری (Hidden Blade) را به دست دارد و جلوی سایه یک دشمن با شمشیر خمیده ایستاده است.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: ناراحت‌کننده‌ترین مرگی که تو بازی‌ها دیدیم[ !!]
تیم lastech: ناراحت‌کننده‌ترین مرگی که تو بازی‌ها دیدیم

این ماموریت با محوریت داستان مشهور «چهل دزد بغداد» طراحی شده و اینگونه در حقیقت وقوع داستان Assassin’s Creed Mirage در شهر بغداد را به تایید می‌رساند.

Assassins Creed Mirage

همان‌طور که در اطلاعات قبلی ذکر شده، به احتمال قوی یوبیسافت روز دهم سپتامبر (۱۹ شهریور ۱۴۰۱) در برنامه یوبیسافت فوروارد از قسمت جدید اساسینز کرید رونمایی خواهد کرد.

علاوه بر این‌ها می‌دانیم Assassins Creed Mirage قصد دارد به ریشه‌های سری بازگردد و بیشتر روی جنبه‌های مخفی‌کاری تمرکز دارد. همچنین گفته شده ریمیک Assassin’s Creed 1 در دست توسعه است و باید دید روز ۱۰ سپتامبر از این عنوان نیز رونمایی می‌شود یا خیر.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید


اختصاصی lastech: مصاحبه با تهیه‌کننده بازی Blasphemous

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا