بازی

پورت‌ سوییچ Zelda: Twilight Princess و Wind Waker به زودی معرفی می‌شود

پورت‌ سوییچ Zelda: Twilight Princess و Wind Waker به زودی معرفی می‌شود

طبق گزارشی جدید، نینتندو آماده است تا پورت‌های سوییچ The Legend of Zelda: Twilight Princess HD و The Wind Waker HD از کنسول قدیمی Wii U را معرفی کند و گفته می‌شود که این اعلامیه بخشی از برنامه نینتندو دایرکت جدید در ماه سپتامبر خواهد بود.

مایک مینوتی، سردبیر GamesBeat و جف گراب در جدیدترین پادکست Grubb Game Mess ادعا کردند که «بسیار بسیار مطمئن هستند» اعلامیه‌های پورت دوگانه زلدا برای سوییچ در راه است.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA

گراب گفت:

۱۰۰ درصد برنامه Nintendo Direct در ماه سپتامبر وجود دارد. من فکر می‌کنم چیزهای زیادی در مورد زلدا وجود خواهد داشت، به نوعی انفجار زلدا برای نینتندو خواهد بود.

اگرچه گراب اعتراف کرد که هنوز در مورد ماهیت دقیق برنامه، اعم از اینکه دایرکت عمومی باشد یا مینی دایرکت یا دایرکت مخصوص شرکا، ابهاماتی وجود دارد.

ما شنیدیم که در مورد زلدا اطلاعات خواهند داد و پورت‌های Twilight Princess و Wind Waker HD برای سوییچ خواهد بود.

سوییچ

فراتر از زلدا، گراب درباره احتمال اعلام نسخه بازسازی شده Metroid Prime 1 و شاید نام نهایی بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild 2 که سال آینده عرضه خواهد شد، در نینتندو دایرکت جدید گفت.

در حال حاضر باید منتظر بود که نینتندو در وهله اول برگزاری این برنامه را تایید کند تا سپس کمی به اطلاعات بالا امیدوار شویم.

Breath of the Wild 2 روی زمین و آسمان‌های سرزمین هایرول جریان خواهد داشت. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان این دنباله در دسترس قرار ندارد و نینتندو تلاش کرده توسعه آن را در خفا پیش ببرد. The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 تا بهار سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Mario Party Superstarsصد بازی و یک دنیا سرگرمی
بررسی بازی Mario Party Superstars


اختصاصی lastech: مصاحبه با تهیه‌کننده بازی Blasphemous

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا