رمز ارز

فتح یک قله دیگر برای توکن شیبا: BONE به هنگ کنگ رفت!

زمان مطالعه: دقیقه

شاید به نظر برسد که پتانسیل رشد BONE، توکن بومی شیبا اینو و پروژه شیباسواپ، پس از رشد ۱۳۰ درصدی طی ۴۸ ساعت به پایان رسیده باشد. اما امروز اخبار مثبت جدیدی درباره این ارز دیجیتال منتشر شده است.
طبق تازه‌ترین خبرها، صرافی بزرگ هنگ‌کنگی، LBank، این ارز دیجیتال را به دنبال سایر صرافی‌ها مانند MEXC و BlueBit لیست کرده است. سپرده‌گذاری و معامله BONE از امروز در این صرافی میسر است، اما برداشت دارایی‌ها از دوم سپتامبر شروع می‌شود.
بدون شک، گسترش دامنه حضور BONE در صرافی‌های بزرگ و متوسط ارز دیجیتال، نقدینگی این دارایی را افزایش خواهد داد. این اتفاق به‌ویژه تحت سایه پروژه‌های تازه شیبا اینو، روندهای افزایش قیمت قدرتمند را سبب خواهد شد.
قیمت BONE امروز، پس از رشد ۱۳۰ درصدی در دو روز گذشته، ۲۰ درصد کاهش یافته و به ۱٫۹ دلار در کوین‌مارکت‌کپ رسیده است. البته این اصلاح قیمت سبب شکسته شدن روند این ارز دیجیتال نشده است. با توجه به وضعیت بازار و رفتار دارایی‌هایی مانند BONE، پیش‌بینی قیمت آن در آینده نزدیک دشوار است. با این حال به نظر می‌رسد که رویدادهای آتی مانند راه‌اندازی شیباریوم می‌توانند یک محرک قوی برای قیمت این ارز دیجیتال باشند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا