بازی

دلیل عجیب جان کارپنتر برای تمام نکردن Red Dead Redemption 2: نمی‌توانستم سوار اسب شوم!

دلیل عجیب جان کارپنتر برای تمام نکردن Red Dead Redemption 2: نمی‌توانستم سوار اسب شوم!

جان کارپنتر یک نابغه است. کارگردان فیلم‌های ترسناک که ۴۰ سال پیش با خلق آثاری همچون The Things و Halloween نام خود را در میان زبان‌ها انداخت. اکنون خبردار شدیم که آقای کارپنتر، Red Dead Redemption، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی را تجربه کرده اما به پایان نرسانده است.

استاد سبک وحشت در مصاحبه با The New Yorker فاش کرد که نتوانست خود را به پایان بازی Red Dead Redemption 2 برساند زیرا قادر نبود «سوار اسب لعنتی شود».

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتندچشمانت جز زیبایی نبینند!
۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتند

کارپنتر ادعا می‌کند که در بازی کردن بسیار حرفه‌ای است، اما «در آن بازی [رد دد] افتضاح بوده». او در توضیح مشکلات سوارکاری خود گفت که «کنترل‌ها سرراست نبودند».

این کارگردان سابقه‌ای طولانی در زمینه بازی کردن آثار جدید و به‌روز دارد. چند سال قبل او به ستایش Assassin’s Creed Valhalla پرداخت و آن را به عنوان «بازگشت به تعالی در این فرنچایز» خواند و حتی در همین مصاحبه با نیویورکر که کنترل‌های Red Dead را محکوم می‌کند، او در مورد اینکه چقدر Fallout 76 و Horizon: Forbidden West را دوست دارد صحبت می‌کند.

اگرچه ممکن است انتظارش را نداشتید جان کارپنتر اهل بازی کردن باشد، اما باید گفت تنها فرد مشهوری نیست که به بازی‌های ویدئویی علاقه دارد. افراد برجسته‌ای مانند رابرت پتینسون، جیمی لی کرتیس و البته هنری کویل را نیز می‌توان مثال زد که چندین بار از علاقه خود به بازی‌ها گفته بودند.

Red Dead

در آخرین اخبار مرتبط با بازی متوجه شدیم که با وجود پایان پشتیبانی از رد دد آنلاین، عنوان اصلی فروش خوبی را تجربه کرده و تاکنون ۴۵ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسیده است.

Red Dead Redemption 2 نیز در سه ماه گذشته ۱ میلیون نسخه فروش داشته که آمار خوبی برای یک بازی ۵ ساله، محسوب می‌شود. سری بازی رد دد تاکنون در مجموع ۶۸ میلیون نسخه فروش داشته‌اند.

گروه NPD همچنین اشاره کرد که Red Dead Redemption 2 دومین بازی پرفروش آمریکا در ۵ سال گذشته بوده است.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!


ولاگ گیمزکام #5 – برگشتیم به گذشته

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا