بازی

اعتراف شایا لباف: بسیاری از وقایع فیلم Honey Boy جعلی بوده است

اعتراف شایا لباف: بسیاری از وقایع فیلم Honey Boy جعلی بوده است

شایا لباف، بازیگر نام‌آشنای آمریکایی در سال ۲۰۱۹ اعلام کرده بود که بخش بزرگی از داستان فیلم Honey Boy از مشکلات دوران کودکی‌اش، مخصوصا روابط تیره و تاره او با پدرش الهام گرفته شده است. وی که وظیفه نگارش فیلمنامه این اثر را برعهده داشته، آزادی نسبتا زیادی در خلق وقایع داشته و اکنون اعتراف کرده بسیاری از رفتارهای خشن پدرش در فیلم ساختگی بوده و حقیقت نداشته است.

لباف در پادکستی با حضور جان برنثال، هم‌بازی‌اش در فیلم Fury در این باره صحبت کرده و گفته که برای خلق جزییات مهم در رابطه با پدرش ناچارا از وقایع جعلی استفاده کرده که در واقعیت به این شکل نبوده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱انتخاب‌هایی عالی برای بچه‌های ریش دار
معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱

فیلم Honey Boy به کارگردانی آلما هارل در سال ۲۰۱۹ اکران شد و عملکرد شایا لباف به عنوان بازیگر و همچنین نویسنده مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت. او این فیلمنامه را به عنوان بخشی از برنامه بازیابی خود (احیاء شهرت و اعتبار) نوشت و پس از اکران نمایش جهانی آن در جشنواره فیلم ساندنس اعلام کرد که روایت این تجربه دردناک به این شکل و تبدیل آن به فیلم احساس عجیبی به او می‌دهد.

فیلم Hony Boy

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، لباف همچنین ادعا کرده بود که قبل از ساخت این فیلم نزدیک به ۶ یا ۷ سال با پدرش صحبت نکرده بود. در این فیلم او نقش نسخه از پدرش را بازی می‌کند و نوآ جوپ به همراه لوکاس هجز نقش نسخه جوان‌تر لباف را ایفا کرده‌اند. وی درباره این نقش صحبت کرد و توضیح داد که بسیاری از اتفاقات ساختگی بوده است:

این داستان مردی است که من در مقیاس بزرگی از او بدگویی کردم… این روایت را نوشتم که بخشی بزرگی از آن واقعی نبود. پدرم در تمام عمرم به من خیلی محبت داشت. شاید گاهی اوقات روابط تلخ و پیچیده می‌شد، اما او همیشه در کنار من بود. پدرم هیچ‌وقت، هیچ‌وقت مرا کتک نزد.

لباف می‌گوید پدرش از چیزهایی که در فیلم دید بسیار شگفت‌زده شده بود، زیرا هیچ‌یک از اتفاقات تلخ و دردناک آن واقعیت نداشته است. او همچنین اضافه کرد که طی یک تماس تلفنی با پدرش مسئولیت تمام اقدامات خود را پذیرفته بود. شایا لباف آخرین بار در فیلم Pieces of a Woman به کارگردانی کورنل موندروتسو ظاهر شد که نامزدی اسکار برای بهترین فیلم درام را بدست آورد. فیلم بعدی او Padre Pio نام دارد که آبل فرارا کارگردانی آن را برعهده گرفته و ویلم دفو از دیگر بازیگران این فیلم است.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند


ولاگ گیمزکام #5 – برگشتیم به گذشته

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا