رمز ارز

خرید مستقیم ارزهای دیجیتال در کیف پول سخت افزاری ترزور!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت سازنده کیف پول‌های سخت افزاری ترزور (Trezor) طی همکاری‌های جدید خود، ویژگی‌های خرید، فروش و مبادله مستقیم ارزهای دیجیتال را به کیف پول‌های خود اضافه کرده است.
طبق گزارش‌ها، شرکت ترزور طی همکاری با استارتاپ فین‌تک رمزارزی MoonPay، خرید مستقیم ارزهای دیجیتال را در کیف پول‌های سخت افزاری امکان‌پذیر می‌کند. MoonPay که از حمایت سرمایه‌گذاران بزرگ صنعت از جمله Tiger Global و Coatue برخوردار است، یک سرویس پرداخت رمزارزی است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از کارت‌های نقدی، کارت‌های اعتباری و سایر روش‌های پرداخت، ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را خرید و فروش کنند. در آوریل سال جاری، این شرکت ۸۷ میلیون دلار از سرمایه‌گذارانی مانند جاستین بیبر و اسنوپ داگ جمع‌آوری کرد تا روی NFTها و وب ۳ تمرکز کند.
علاوه بر این، ترزور همچنین با Invity نیز وارد همکاری شده و این ابزار مقایسه و مبادله ارز دیجیتال را مستقیماً در کیف پول‌های خود ادغام کرده است. این پلتفرم، مشتریان را با صرافی‌های قابل‌اعتماد برای ارائه معاملات مستقیم با روش‌های مختلف پرداخت، متصل می‌کند.
در مجموع، این همکاری‌های جدید امکان خرید، فروش و مبادله مستقیم ارزهای دیجیتال را در کیف پول‌های ترزور فراهم کرده‌اند. به این ترتیب، مشتریان می‌توانند تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال را از طریق یک کیف پول رمزارزی غیرمتصدیانه (non-custodial) خرید و فروش کرده و در عین حال، از امنیت وجوه خود اطمینان حاصل کنند.
لازم به ذکر است که ترزور از بیش از هزار ارز دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، بایننس کوین (BNB)، کاردانو (ADA) و غیره، پشتیبانی می‌کند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا