بازی

در گزارش‌های جدیدی به ریمستر سه‌گانه Metal Gear Solid اشاره شده است

در گزارش‌های جدیدی به ریمستر سه‌گانه Metal Gear Solid اشاره شده است

در چند گزارش جدید اشاره شده که کونامی در حال کار روی یک مجموعه ریمستر از سه‌گانه متال گیر سالید (Metal Gear Solid) است. این اولین باری نیست که چنین شایعاتی شنیده می‌شود و تقریبا از سال گذشته درباره ریمستر بازی‌های Metal Gear Solid اخباری به گوش می‌رسد.

این گزارش در حالی منتشر شده که اخیرا گفته شده بود کونامی قصد دارد عنوان جدیدی از یک فرنچایز محبوب را در نمایشگاه بازی توکیو معرفی کند. با این حال، VGC در گزارش خود به نقل از منابعش ادعا می‌کند که این اعلامیه احتمالا به یک «پروژه کوچکتر» این استودیو مربوط خواهد شد که هیچ ارتباطی با فرنچایزهای کونامی مانند متال گیر سالید، سایلنت هیل و Castlevania ندارد.

مطلب پیشنهادی:تریلرهایی که دیگر بازی‌ها را به سخره گرفتنددر تریلر هم به دیگر بازی‌ها رحم نمی‌کنند
تریلرهایی که دیگر بازی‌ها را به سخره گرفتند

با این حال، منبع VGC توضیح می‌دهد که «ریمستر بازی‌های کلاسیک Metal Gear Solid» در دست ساخت هستند.

متال گیر سالید

به دنبال این گزارش، یک افشاگر معتبر و پرکار به نام Dusk Golem نیز در توییتر تایید کرد که این گزارش «۱۰۰ درصد درست است» و ریمستر بازی‌های متال گیر سالید برای کنسول‌ها و پی‌سی منتشر خواهند شد. او در ادامه توضیح می‌دهد که هر سه بازی اصلی Metal Gear Solid به صورت جداگانه و به عنوان بخشی از یک مجموعه منتشر خواهند شد. همچنین این کالکشن شامل نسخه‌های اصلی Metal Gear و Metal Gear 2: Solid Snake نیز می‌شود.

MGS2 و 3 در سال ۲۰۱۱ به عنوان بخشی از یک کالکشن به نام Metal Gear Solid HD Collection برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ ریمستر شده بودند. این مجموعه همچنین شامل بازی Peace Walker نیز می‌شد اما نسخه اصلی بازی Metal Gear Solid در آن وجود نداشت.

با وجود چنین گزارش‌هایی، هرچند هنوز چیزی به‌طور رسمی اعلام نشده است، اما می‌توان انتظار داشت تا در آینده اخبار هیجان‌انگیزی درباره بازی‌های متال گیر سالید منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید


اختصاصی lastech: مصاحبه با تهیه‌کننده بازی Blasphemous

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا