بازی

بازی جیمز باند IO Interactive تا سال ۲۰۲۵ آماده نخواهد شد

بازی جیمز باند IO Interactive تا سال ۲۰۲۵ آماده نخواهد شد

استودیو IO Interactive، خالق فرانچایز هیتمن (Hitman) سال گذشته اعلام کرده بود که پروژه بعدی آن‌ها یک بازی «جیمز باند» خواهد بود. با این حال به‌نظر می‌رسد طرفداران بازی‌های این استودیو باید صبر زیادی داشته باشند!

گزارش‌های مالی اخیر IO Interactive که توسط یکی از کاربران توییتر فاش شده، به دیدگاه محتاطانه این استودیو برای آینده اشاره دارد. طبق این اسناد فاش شده، انتظار می‌رود تا درآمد شرکت «به دلیل مراحل طولانی تولید پیش‌رو» کاهش پیدا خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:همه آن‌چه ایندیانا جونز از جیمز باند تقلید کردایندیانا جونز به شکل تراژدیکی مدیون جیمز باند است
همه آن‌چه ایندیانا جونز از جیمز باند تقلید کرد

در این گزارش به‌طور خاص اشاره شده که انتظار می‌رود IO Interactive در سال مالی ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ با این کاهش درآمد روبرو شود که بر همین اساس برخی نشریات ادعا کرده‌اند که بازی جدید جیمز باند آن تا سال ۲۰۲۵ آماده نخواهد شد.

جیمز باند

در بخشی از گزارش مالی این استودیو دانمارکی آمده است که انتظار می‌رود در سال مالی جاری منتهی به مارس ۲۰۲۲ درآمد این شرکت بین ۶۰ تا ۶۷ میلیون دلار خواهد بود. در این اسناد با اشاره به Hitman 3 و موفقیت آن نوشته شده:

به دلیل عرضه این عنوان، چند سال درآمد و سود خوبی داشتیم. [با این حال] این خطر وجود دارد که در دو سال آینده، درآمد و سود ما کاهش یابد. این به دلیل مراحل طولانی تولید آینده است، قبل از اینکه بازی‌های بعدی وارد بازار شوند. به‌طور دقیق‌تر، در سال مالی ۲۰۲۴ و سال مالی ۲۰۲۵ با کاهش قابل توجهی مواجه خواهیم بود.

پروژه بعدی IO Interactive یعنی Project 007 که البته نام رسمی آن هنوز اعلام نشده، در نوامبر سال گذشته معرفی شده بود. مدیرعامل این استودیو نیز اواخر سال جاری گفته بود که بازی دارای یک داستان ۱۰۰ درصد اصیل و تازه خواهد بود و هیچ شباهتی به هیچ یک از فیلم‌های این شخصیت ندارد.

مطلب پیشنهادی:مروری بر عملکرد همه بازیگران جیمز باند – از بی‌اهمیت‌ترین تا دوست‌داشتنی‌ترینهمه مردان ۰۰۷
مروری بر عملکرد همه بازیگران جیمز باند – از بی‌اهمیت‌ترین تا دوست‌داشتنی‌ترین


اختصاصی lastech: مصاحبه با تهیه‌کننده بازی Blasphemous

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا