بازی

نمرات The Last of Us Part 1 اعلام شد

نمرات The Last of Us Part 1 اعلام شد

ریمیک بازی لست آو آس (The Last of Us Part 1) جمعه همین هفته برای پلی استیشن ۵ و سپس در تاریخ نامشخصی برای کاربران پی‌سی منتشر می‌شود. حالا منتقدان برای اولین بار، نظر خود نسبت به نسخه PS5 بازی را اعلام کرده‌اند.

در متاکریتیک، تاکنون ۵۱ منتقد نظر خود را درباره بازی The Last of Us Part 1 اعلام کرده‌اند که در مجموع نقد آن‌ها، امتیاز بسیار خوب ۸۸ برای بازی به دست آمده است. در این نسخه از بازی علاوه بر استفاده کامل از قابلیت‌های دوال‌سنس، شاهد انیمیشن‌های جدیدی برای مبارزه هستیم و همچنین کاربران پلی استیشن ۵ می‌توانند آن را با وضوح 4K و به‌صورت ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا کنند.

مطلب پیشنهادی:هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانیدبا سرویس کلاد گیمینگ سونی بیشتر آشنا شوید
هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانید

در ادامه برخی نظرهای ثبت شده درباره ریمیک لست آو آس را مرور خواهیم کرد.

بازی The Last of Us

در مجموع ۱۲ نشریه به این بازی نمره کامل، یعنی ۱۰۰ را داده‌اند. در بین آن‌ها، وب‌سایت VGC در نقد خود یادداشت کرده:

برچسب قیمت ۷۰ دلاری کمی کار سخت کرده اما، اگر می‌خواهید بهترین نسخه یکی از بهترین بازی‌هایی که تا به حال ساخته شده را تجربه کنید، The Last of Us Part 1 یک موفقیت واقعی است.

IGN به بازی نمره ۹۰ را داده و می‌نویسد:

ریمیک فوق‌العاده‌ای از یکی از بزرگ‌ترین عناوین اسطوره‌ای پلی استیشن؛ The Last of Us Part I بهترین گزینه برای تجربه (یا تکرار) بازی ارزشمند سبک بقا ناتی داگ است. پیشرفت‌های چشمگیری که در دنیایی کاملا بازسازی شده بازی ایجاد شده، با اصلاحات ظریف شخصیت‌هایش تکمیل می‌شود و هرچند با بهترین تغییرات دنباله خود بازسازی نشده است، ارتقا حرکت و هوش مصنوعی تفاوت بسیار خوبی ایجاد می‌کند.

با توجه به اینکه The Last of Us Remastered 2014 همچنان از همتایان داستان محور و اکشن ماجراجویی خود یک سر و گردن بالاتر است، به‌سختی می‌توان ادعا کرد که ساخت این ریمیک ضروری بوده است.

در مجموع تاکنون ۴۷ نقد مثبت و سبز برای بازی ثبت شده و Gamespot یکی از این امتیازات را به بازی داده (۸۰) و به عنوان نقد خود توضیح می‌دهد:

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo

تمام پیشرفت‌های The Last of Us Part I ممکن است به تنهایی جزئی به نظر برسند، اما در کنار هم یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های دوران پلی اسیتشن ۳ را حتی بهتر می‌کنند. از برخی جهات، دو قسمت The Last of Us اکنون بهتر در یک راستا قرار گرفته‌اند و انتقال بین آن‌ها بسیار روان‌تر شده است.

بازی The Last of Us

چهار نقد متوسط و زرد (امتیاز زیر ۸۰) برای بازی ثبت شده که یکی از آن‌ها وب‌سایت PCMag است. در نقد خود این نشریه که امتیاز ۷۰ را ثبت کرده، شاید به تنها نکته منفی بازی اشاره شده که برچسب قیمت آن است:

The Last of Us Part 1 بازی محبوب سال ۲۰۱۳ پلی استیشن ۳ را با جزئیات خیره‌کننده بازسازی می‌کند، اما توصیه آن با قیمت کامل کمی دشوار است.

در مجموع، طبق این نقدها، می‌توان گفت ریمیک بازی The Last of Us Part 1 همانطور که کاملا قابل انتظار هم بود، مورد پسند منتقدان قرار گرفته است و با توجه به استقبال بسیار خوبی که از نسخه اصلی آن شده، احتمالا مورد پسند طرفداران هم خواهد بود.

بازی در روز ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. باید اشاره کنیم که نسخه پی‌سی این عنوان نیز در دست ساخت قرار دارد ولی تاریخ انتشار آن مشخص نیست. 

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Unchartedداستان یک دزد دوست‌داشتنی!
تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Uncharted


اختصاصی lastech: مصاحبه با تهیه‌کننده بازی Blasphemous

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا