بازی

جردن پیل دنباله فیلم ترسناک Nope را هم خواهد ساخت؟

جردن پیل دنباله فیلم ترسناک Nope را هم خواهد ساخت؟

مخاطبان این شانس را داشتند که تابستان امسال را با عناوین هیجان‌انگیزی مانند تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) و سومین فیلم بلاک‌باستر جردن پیل، یعنی Nope بگذرانند. بدون شک هر دوی این عناوین به موفقیت چشم‌گیری در باکس آفیس رسیدند و نظر مثبت منتقدان را هم به خود جلب کردند، اما طرفداران هنوز درگیر معماهای فیلم Nope هستند.

از همین رو جردن پیل، کارگردان این فیلم در مصاحبه اخیر خود اشاره ریزی به احتمال ساخته شدن دنباله Nope و ادامه داستان‌های اوجی (با بازی دنیل کالویا) و امرالد کرده است.

مطلب پیشنهادی:۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودندوقتی یک جای کار لنگ می‌زند!
۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودند

پیل این بار نیز مانند دو فیلم قبلی‌اش، Get Out و Us، که موفق به دریافت جایزه اسکار شدند، در ماه‌های منتهی به اکران فیلم در سینماها طرفداران را با خود همراه کرده بود. با انتشار هر تیزر و تریلر جدید، احساس می‌شد که قسمت‌های بیشتری از داستان آشکار می‌شود. سپس با اکران فیلم، طرفداران سرانجام فرصت تماشای آن را پیدا کردند، اما با حسی سرشار از ترس اکنون می‌خواهند چیزهای بیشتری از داستان را درک کنند.

فیلم Nope از زمان اکران در سینماها بیش از ۱۴۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده و در حال حاضر نسخه‌های دیجیتالی باکیفیت آن در دسترس قرار گرفته است. جردن پیل طی مصاحبه خود به سوالات پاسخ داد و درباره استفاده از دوربین‌های IMAX و ایده‌هایی که جرقه ساخت سومین فیلم او را زد، صحبت کرده است. وی همچنین درباره یکی از شخصیت‌های فیلم به نام «هیچکس» با بازی مایکل بوش توضیح داد که طرفداران تئوری‌هایی درباره او دارند.

فیلم Nope

بوش کمدینی است که آگهی‌های تبلیغاتی و برخی سریال‌ها حضور داشته، اما شخصیت او به نام «هیچکس» اصلا در نسخه پایانی فیلم حضور ندارد. با این حال، او در صحنه کوتاهی در یکی از تریلرهای نوپ دیده شده بود؛ درحالی که دستانش در جیبش بود و با لبخندی روی صورتش راه می‌رفت. پیل درباره این شخصیت و آینده احتمالی او گفت:

داستان آن شخصیت هنوز روایت نشده است و من خوشحالم که مخاطبان به آن توجه کرده‌اند. فکر می‌کنم که طرفداران در آینده می‌توانند پاسخ بیشتری برای سوالات خود پیدا کنند و این داستان‌ها هنوز تمام نشده است.

با توجه به صحبت‌های کارگردان Nope انتظار می‌رود که دنباله یا پیش‌درآمدی از داستان آن ساخته شود، اما این موضوع هنوز به طور قطعی تایید نشده و باید منتظر اخبار آینده باشیم.

مطلب پیشنهادی:۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شونداز هیولاها و زامبی‌ها گرفته تا هتل‌های جن زده و اسلشر‌های خونین
۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شوند


تماشا کنید: ولاگ گیمزکام #5 – برگشتیم به گذشته

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا