رمز ارز

علت پامپ و دامپ قیمت اولانچ در روزهای گذشته چه بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خریداران اولانچ (AVAX) ادعاهای یک وبسایت افشاگر مبنی بر اینکه شرکت مادر این پروژه، یعنی Ava Labs، به وکلای خود پول پرداخت کرده است تا به اعتبار رقبای خود آسیب برسانند، رد کردند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

قیمت آواکس پس از اتهامات جدی به آن دوباره بهبود یافت

به گزارش سایت کوین تلگراف، قیمت AVAX در روز 30 آگوست، دو روز پس از پایین آمدن تا 17.50 دلار، به بالاترین سطح روزانه در 19.75 دلار رسید که 15 درصد افزایش را نشان می‌دهد. بهبود اندک قیمت این توکن به دنبال افت ناشی از یک گزارش جنجالی بود.

قیمت AVAX در 26 آگوست 3.5% کاهش یافت، روزی که CryptoLeaks یک ویدیوی تائیدنشده را منتشر کرد که نشان می‌داد کایل روش، شریک Roche Freedman، می‌گوید که می‌تواند از سولانا، یکی از رقبای اصلی اولانچ، شکایت کند.

روز بعد پس از انتشار گزارش کامل توسط وبسایت Whistleblower، این توکن 7.5 درصد دیگر کاهش یافت. علاوه بر این، زیان‌های روزانه AVAX با حرکت‌های منفی مشابه در سایر دارایی‌های برتر ارزهای دیجیتال همسو شد.

قیمت AVAX می‌تواند 55٪ افزایش یابد

قیمت آواکس به شدت به بازار کلی ارزهای دیجیتال گره خورده که آن را مستعد قرارگیری در روندهای نزولی بیشتر نگه می‌دارد. تحلیلگر مستقل PostyXBT خاطرنشان کرد که قیمت این رمزارز می‌تواند در مرحله بعدی به محدوده 13 تا 15 دلار کاهش یابد.

از سوی دیگر، هدف حرکت صعودی با الگوی تکنیکال مثلث متقارن همسو خواهد شد. قابل توجه است که قیمت پس از آزمایش خط روند پایین مثلث به عنوان حمایت دوباره بازگشته است و اکنون خط روند بالایی ساختار را به عنوان هدف صعودی موقت خود می‌بیند.

avax-price-rebounds-15٪
نمودار قیمت هفتگی AVAX/USD.

همان‌طور که در زیر نشان داده شده است، خط روند بالایی نزدیک به هدف قیمت 30 دلاری است.

به عبارت دیگر، AVAX می‌تواند بیش از 55 درصد از سطح قیمت فعلی خود افزایش یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا