بازی

لجندری احتمالا با برادران وارنر قطع همکاری می‌کند

لجندری احتمالا با برادران وارنر قطع همکاری می‌کند

برادران وارنر پس از ادغام آن با دیسکاروی درگیر تغییرات جنجالی مختلفی بوده است که شامل لغو فیلم Batgirl و انیمیشن Scoob!: Holiday Haunt می‌شود. اکنون گزارشات جدید نشان می‌دهد لجندری (Legendary Entertainment) که ساخت عناوینی مانند Dune و گودزیلا و گودزیلا را برعهده داشته، با اتمام مدت قرارداد فعلی، با وارنر قطع همکاری می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنیدبراساس نمرات راتن تومیتوز
بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنید

ددلاین این خبر را تایید و اضافه کرده که لجندری در حال بررسی همکاری با استودیوهای رقیب مانند پارامونت و سونی است که در این میان سونی شانس بیشتری دارد. این گزارش همچنین اشاره می‌کند که لجندری از امضای قرارداد جدیدی که توسط برادران وارنر ارائه شده، پرهیز کرده است.

این اتفاق می‌تواند ضربه بزرگی به برادران وارنر وارد کند و از نتایج آزمایش شوم «پروژه پاپ کورن» است که توسط جیسون کیلار، رییس سابق برادران وارنر در سال ۲۰۲۱ ارائه شده بود. بر اساس این استراتژی فیلم‌هایی که مخصوص اکران در سینماها بودند، در همان روز و تاریخ در HBO Max (آمریکا) به نمایش درمی‌آمدند.

همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی میان شرکای قبلی شد، زیرا لجندری در مقطعی به فکر شکایت از وارنر برای انتقال نسخه سینمایی فیلم‌ها به سرویس استریم بود. فیلم‌های Godzilla Vs. Kong و Dune طی این پروژه پرفروش‌ترین عناوین سال بودند و فیلم Dune توانست شش جایزه اسکار را از آن خود کند و نامزد بهترین فیلم شد.

برادران وارنر

این اولین باری نیست که لجندری و وارنر از یکدیگر جدا می‌شوند. این دو شرکت از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ مشغول همکاری بودند؛ در آن زمان این همکاری منجر به ساخت فیلم اقتباسی زک اسنایدر، یعنی Watchmen در سال ۲۰۰۹، سه‌گانه شوالیه تاریکی به کارگردانی کریستوفر نولان و Pacific Rim به کارگردانی گیرمو دل تورو شد.

فیلم‌هایی که از همکاری اخیر این دو کمپانی ساخته شده‌اند، شامل چهار فیلم Monsterverse و همچنین Detective Pikachu و Dune می‌شوند. در حال حاضر دنباله‌ای بدون عنوان برای گودزیلا در برابر کونگ در حال ساخت است و همچنین Dune 2 قرار است داستان فیلم اول را ادامه دهد.

بد نیست بدانید فیلم Dune 2 قرار است در ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند


ولاگ گیمزکام #5 – برگشتیم به گذشته

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا