بازی

اطلاعات جدیدی از بازی God of War Ragnarok منتشر شد

اطلاعات جدیدی از بازی God of War Ragnarok منتشر شد

God of War Ragnarok قرار است دوران اسکاندیناوی این مجموعه را به پایان برساند، حماسه‌ای که کریتوس با تبدیل شدن به یک خدای وظیفه‌شناس‌تر و پدری مهربان‌تر، تاوان گذشته دردسرسازش را می‌دهد.

در قسمت دوم، کریتوس و آترئوس باید از یک فاجعه از پیش تعیین شده جلوگیری کنند و از دوستان قدیمی و جدید کمک بخواهند تا در برابر آسگارد موفق شوند و امیدوار باشند که از جنگ همه جانبه جلوگیری کنند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی God of War بعد از پایان بخش داستانیپیش از Uninstall این مطلب را بخوانید!
راهنمای بازی God of War بعد از پایان بخش داستانی

مجله گیم اینفورمر با اریک ویلیامز، کارگردان تازه منصوب شده God of War و همچنین برخی از طراحان مراحل، UX و مبارزات در مورد تجربه آن‌ها در ساخت دنباله مورد انتظار و مهم‌ترین تغییراتی که در بخش اکشن و اکتشاف رخ می‌دهد، صحبت کردند.

علاوه بر این، در آینده اطلاعاتی در مورد ابزار کریتوس، قلمرو کوتوله‌هایی که قبلاً دیده نشده، تعداد بی‌سابقه ویژگی‌های دسترسی‌پذیری موجود در زمان لانچ و برخی به‌روزرسانی‌های کوچک ولی کاربردی دیگر، از جمله مکانیک‌های جدید برای حرکت در محیط، کسب خواهیم کرد.

در رابطه با مبارزات، دو سلاح اصلی از بازی قبلی، Leviathan Axe و Blades of Chaos بازخواهند گشت اما عملکرد آن‌ها گسترش یافته و سپرهای جدید به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در هر شرایطی در نبرد آنچه را که نیاز دارند، انتخاب کنند.

به گفته طراحان، مبارزات قسمت دوم برای فراتر رفتن از عنوان اصلی و گسترش آنچه قبلاً وجود داشت، طراحی شده است. یک سیستم المنتال (Elemental) جدید وجود خواهد داشت که به هر دو سلاح گره خورده است. همچنین اصطلاحا یک لایه عمودی بودن در ساختار مبارزات بازی اضافه شده که مبارزات بازی را سخت‌تر و سریع‌تر از قبل کرده است.

بازیکنان می‌توانند یخ را با تبر و آتش را با تیغه ترکیب کنند. این سلاح‌ها با هم سیستمی به نام Weapon Signature Moves را می‌سازند که با فشار ساده دکمه مثلث انجام می‌شود که در بازی اصلی به جز فراخوانی تبر پرتاب شده یا بازگشت به تبر در صورت تجهیز تیغه، کارکرد دیگری نداشت.

هر سلاح، حمله‌ی ویژه (Special Attack) مخصوص به خود را خواهد داشت. زره‌های بازی نیز زمانی که ارتقا پیدا کنند، دارای حملات مخصوص خواهند بود و تعداد زره‌ها نیز افزایش چشمگیری داشته که کارآمدتر از گذشته شدند.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

جزئیات جدیدی نیز در مورد گزینه‌های دفاعی در God of War Ragnarok اعلام شده است. دو سپر متفاوت وجود خواهد داشت، یکی به نام Dauntless Shield بر حرکات سریع تمرکز خواهد داشت و دیگری به نام Stonewall Shield بر نبردهای تدافعی با سرعت آهسته‌تر تمرکز خواهد کرد.

هر دوی این سپرها به بازیکنان این امکان را می‌دهند که بهترین تصمیم ممکن را بگیرند تا چگونه می‌خواهند بازی کنند و چگونه به دشمنان نزدیک شوند، مشابه نحوه برخورد بازیکنان با موقعیت‌های مختلف مبارزه در سری Dark Souls.

God of War Ragnarok

توسعه‌دهندگان همچنین تایید کردند که سپرهای بیشتری وجود خواهد داشت که بخش مهمی از گیم‌پلی را به خود اختصاص می‌دهند. به علاوه در رابطه با درجه سختی بازی گفتند که دشوارتر از گذشته شده و مناطق جدید برای بازیکنان چالش‌برانگیز خواهد بود و با دشمنان متنوع‌تری روبرو خواهند شد.

باید منتظر ماند و دید که آیا سلاح‌های جدیدی برای کریتوس و آترئوس که قوی‌تر از همیشه شده، وجود خواهد داشت یا خیر. اما به نظر می‌رسد که توسعه سیستم مبارزات خارق‌العاده God of War 2018 حرکت مناسبی از طرف توسعه‌دهندگان بوده است.

God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر مصادف با ۱۸ آبان برای پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر خواهد شد

مطلب پیشنهادی:آشنایی با خانواده خدایان نورسخانواده خدایِ خدایان؛ اودین
آشنایی با خانواده خدایان نورس


ولاگ گیمزکام #5 – برگشتیم به گذشته

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا