بازی

تریلر جدید Call of Duty: Modern Warfare 2 با محوریت یکی از مراحل آن را تماشا کنید

تریلر جدید Call of Duty: Modern Warfare 2 با محوریت یکی از مراحل آن را تماشا کنید

تیزر کوتاه جدیدی از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 منتشر شده که یکی از مراحل کمپین داستانی آن تحت عنوان Tower را نشان می‌دهد.

در این تریلر جدید که توسط اکتیویژن و Infinity Ward منتشر شده، شاهد هیچ خبر یا افشاگری جدیدی از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 نیستیم، اما یکی از مراحل اصلی آن با نام Tower به‌صورت کوتاه نمایش داده می‌شود. در ادامه می‌توانید این تیزر را توسط آپارات lastech مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguardروایتی از اواخر جنگ جهانی دوم
داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguard

طبق تریلر و همانطور که قبلا هم گفته شده بود، دسترسی زودهنگام کمپین داستانی بازی که مرحله Tower نیز شامل آن می‌شود، یک هفته قبل از انتشار نسخه اصلی، در دسترس بازیکنانی قرار می‌گیرد که نسخه دیجیتالی آن را پیش‌خرید کرده‌اند. با این حال، همانطور که در تریلر هم اشاره شده، زمان دقیق آن ممکن است با تاخیر مواجه شود.

پیش‎‌فروش نسخه دیجیتالی Call of Duty: Modern Warfare 2 هم اکنون آغاز شده است. این بازی قرار است در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر شود و طرفداران یک هفته زودتر و در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) به کمپین آن دسترسی خواهند داشت.

کمپین داستانی Call ‌of Duty: Modern Warfare 2 سه سال پس از تشکیل گروه Task Force 141 را شامل می‌شود و بازیکنان در آن با یک سازمان تروریستی و همچنین کارتل مواد مخدر Las Almas مبارزه می‌کنند. اخیرا توضیحات جدیدی درباره شهر بازی و همچنین ویدیویی با محوریت یکی از نقشه‌های آن منتشر شده بود.

مطلب پیشنهادی:اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!چیزهایی که احتمالا نداری!
اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!


اختصاصی lastech: مصاحبه با کارگردان هنری بازی Lies of P + زیرنویس فارسی

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا