بازی

تاریخ عرضه Minecraft Legends اعلام شد

تاریخ عرضه Minecraft Legends اعلام شد

در جریان رویداد Developer_Direct ایکس باکس، گیمپلی جدیدی از بازی Minecraft Legends درکنار تاریخ عرضه نهایی این اثر نمایش داده شد.

براساس ادعای Mojang، بازیکنان می‌توانند خط داستانی این اثر را به صورت کوآپ چندنفره درکنار دوستان خود تجربه کنند و حتی یک حالت ویژه PvP نیز طراحی شده تا افراد بتوانند در دو تیم چهار نفره به رقابت با یکدیگر بپردازند.

مطلب پیشنهادی:مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اسکدوم کنسول را بخریم؟
مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس

دنیاهایی که بازیکنان در آن کار خود را آغاز می‌کنند به صورت تصادفی خلق می‌شوند و در نتیجه نقشه بازی همیشه درحال تغییر است و هرگز دو بازی تکراری را در حین تجربه مشاهده نخواهید کرد. همچنین در این اثر شاهد بازگشت برخی از محبوب‌ترین ماب‌های بازی ماینکرفت نیز خواهیم بود.

  • تریلر جدید ماینکرفت لجندز را از طریق این لینک در یوتیوب تماشا کنید

گفتنی است که درصورت تجربه بازی به صورت تیمی، ارتش و منابع در دسترس تمامی بازیکنان موجود در تیم خواهد بود و همواره در هر بازی، انبوهی از دشمنان بازی که از آن‌ها به عنوان Piglin یاد می‌شود بازیکنان را تهدید می‌کنند. استودیو سازنده نیز خبر از وجود حالت کراس پلی (Crossplay) برای تجربه این اثر داد و در نتیجه می‌توانید در کنار دوستان خود روی سایر پلتفرم‌ها این بازی را تجربه کنید.

طبق اعلام استودیو Mojang بازی Minecraft Legends در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۳ (۲۹ فروردین ۱۴۰۲) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و وان، پلی استیشن ۴ و ۵، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grid Legendsبا گیم‌پلی معیوب و قدیمی، در نسل نهم بتازید
بررسی بازی Grid Legends


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا