رمز ارز

سرمایه کاربران به سمت کدام رمزارزها روانه شد؟

زمان مطالعه: دقیقه

بر اساس جدیدترین گزارش هفتگی از جریان‌های صندوق دارایی CoinShares، ریپل و کاردانو برای دومین هفته متوالی از معدود ارزهای دیجیتالی هستند که جریان‌های مثبتی را برای خود به ثبت رسانده‌اند.
اگرچه جریان‌های ورودی سرمایه به بازار ریپل و کاردانو بسیار کوچک هستند، اما اندکی می‌توانند شرایط تاریکی را که به‌ویژه به خاطر موقعیت بیت کوین ایجاد شده، روشن‌تر کنند. بیت کوین در طول هفته، شاهد خروج سرمایه ۲۸٫۷ میلیون دلاری بود. اتریوم نیز تقریبا یک میلیون دلار را از دست داد. در این بین، ریپل و کاردانو هرکدام ۱۰۰ هزار دلار ورودی سرمایه داشته‌اند. سولانا نیز با دریافت ۲۰۰ هزار دلار سرمایه، به آن‌ها پیوسته است.
جریان‌های ورودی سرمایه به بازار ریپل و کاردانو سه و پنج برابر کمتر از هفته قبل بوده است، اما با این وجود، همین درآمد هم در این شرایط سخت بازار، نشانه مثبتی برای این دو ارز دیجیتال محسوب می‌شود.
پورتال تحقیقاتی CoinShares همچنین گزارش می‌دهد که هفته گذشته، سومین خروج هفتگی متوالی وجوه از بازار کریپتو رقم خورده است. آخرین خروجی با حجم ۲۷ میلیون دلار، کل خروجی از ابتدای ماه را به رقم ۴۶ میلیون دلار رساند. حجم بازار اکنون به کمترین میزان خود از اکتبر ۲۰۲۰ رسیده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا