رمز ارز

پرچم بیبی دوج در کانادا برافراشته شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک درگاه پرداخت پیشروی مستقر در کانادا به نام ZokshPay، پشتیبانی از بیبی دوج کوین را به سرویس‌های خود اضافه کرد. ZokshPay، یک راه‌حل نوآورانه پرداخت مبتنی بر بلاکچین، اخیراً اعلام کرد که معامله‌گران آنلاین از سراسر جهان اکنون می‌توانند بیبی دوج کوین را به عنوان روش پرداخت برای فروشگاه‌های WooCommerce یا Shopify خود بپذیرند.
این درگاه پرداخت که در ابتدا با نام MooPay شناخته می‌شد، در سال 2021 تأسیس شد و یک درگاه پرداخت چند زنجیره‌ای پیشرو در NEAR، Aurora و بسیاری از زنجیره‌های دیگر است. این درگاه پرداخت به مشتریان خود از سراسر جهان زیرساخت پرداخت بدون کد و غیرحضوری بلاکچین را برای مشاغل تجارت الکترونیکی ارائه می‌دهد.
استفاده از ZokshPay مقرون به صرفه است؛ زیرا برای هر تراکنش هزینه ثابتی به میزان 0.25 دلار دریافت می‌کند. علاوه بر این، ZokshPay در حال حاضر از بیش از 190 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.
بیبی دوج کوین با 1.5 میلیون دنبال کننده، سومین ارز دیجیتال با تم سگ محبوب در توییتر است. همچنین، این رمزارز دارای بیش از 1.6 میلیون هولدر بوده که این تعداد بیشتر از شیبا است. این رمزارز اخیراً، یک اپلیکیشن مبادلاتی بدون کارمزد را به نام BabyDoge Swap راه‌اندازی کرده است.
در زمان انتشار این مقاله، این کوین با قیمت 0.000000001379 دلار معامله می‌شود که حدود 4.5٪ نسبت به روز گذشته رشد دارد. حجم معاملات 24 ساعته آن نیز تقریبا 7 درصد افزایش یافته است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا