بازی

کونامی به زودی پروژه‌های در دست ساخت خود را معرفی خواهد کرد

کونامی به زودی پروژه‌های در دست ساخت خود را معرفی خواهد کرد

کونامی به تازگی اعلام کرده که قصد دارد بازی‌های جدید بیشتری را معرفی کند و بر اساس برنامه‌هایی که اخیراً فاش شده، به دنبال احیای فرنچایزهای کلاسیک است.

به عنوان بخشی از تبریک سال نو (منتشر شده در Famitsu)، این شرکت به «بازی‌های جدیدی برای سری‌های معروف» اشاره کرد که احتمالاً به فهرست بازی‌های Silent Hill و پروژه مشارکتی Castlevania که چندی پیش اعلام شدند، اشاره می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

با این حال، اعلام کرد در مورد پروژه‌هایی که در پشت صحنه «بی سر و صدا در حال ساخت هستند» نیز اعلامیه‌های جدیدی ارائه خواهد کرد. در پیام تبریک کونامی آمده است:

سال نو بر تمام طرفداران بازی مبارک. از اینکه از بسیاری از بازی‌های کونامی در سال گذشته لذت بردید، بسیار متشکریم. امسال سال خرگوش است و ما در حال برنامه‌ریزی بازی‌های جدیدی برای سری‌های شناخته‌شده هستیم، با این هدف که گام‌های بلندتری برداریم.
علاوه بر این، پروژه‌های جدیدی که هنوز به شما معرفی نکرده‌ایم نیز بی سر و صدا در حال انجام هستند. لطفا منتظر اطلاعیه‌های آتی کونامی بمانید.

اولین بار در سال ۲۰۲۱ گزارش رسید که کونامی به دنبال احیای بسیاری از فرنچایزهای اصلی خود است، از جمله Silent Hill (که در نهایت مهر ماه امسال معرفی شد)، Castlevania و Metal Gear.

کونامی

منابع ادعا کردند یکی از عناوینی که در استودیوی پشتیبانی سنگاپوری Virtuous در حال توسعه است، نسخه جدیدی از Metal Gear Solid 3: Snake Eater است. ویدیوی استخدامی که بعداً توسط این شرکت ارسال شد، به نظر به این پروژه اشاره می‌کند.

ریمیک قسمت دوم سایلنت هیل یکی از چندین پروژه اعلام شده توسط کونامی در ماه اکتبر بود، در کنار Silent Hill Townfall و یک بازی جدید دیگر به نام Silent Hill f. بسته الحاقی Dead Cells: Return to Castlevania، یک کراس‌اوور با فرنچایز افسانه‌ای شرکت ژاپنی نیز ماه گذشته معرفی شد.

مطلب پیشنهادی:بازی Bail or Jail یک قایم باشک جذاب برای کودکان استیک بازی ساده برای کم سن و سال‌ها
بازی Bail or Jail یک قایم باشک جذاب برای کودکان است


بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا