بازی

بازی Sifu را با آپدیت تابستانه می‌توان سخت‌تر یا‌ آسان‌تر کرد [تماشا کنید]

بازی Sifu را با آپدیت تابستانه می‌توان سخت‌تر یا‌ آسان‌تر کرد [تماشا کنید]

سیفو (Sifu) یکی از بهترین عناوین سال جاری است که استودیو Sloclap با یک آپدیت تابستانه ویژگی‌ها جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. 

این آپدیت با یک سیستم امتیازبندی جدید، لباس‌های جالب‌تر و ویژگی‌های تازه‌ای برای بازی Sifu همراه خواهد بود. شما با نصب این آپدیت می‌توانید چالش بازی را بیشتر یا سیفو را به شدت آسان کنید. استودیو مادیفایرهایی (modifier) را نیز به بازی اضافه می‌کند که کار بازیکنان بسیار سخت‌تر یا آسان‌تر کند و این موضوع تنها به انتخاب شما بستگی دارد. 

با این مادیفایرها برداشتن سلاح از روی زمین می‌تواند غیرممکن شود یا توانایی گاردگیری نخواهید داشت. شما با سلامتی نامحدود یا سلاح‌های غیر قابل شکستن نیز می‌توانید تجربه بازی Sifu را به آسانی آب خوردن کنید. سیستم امتیازبندی جدید سیفو نیز تمام حرکات شما را لحاظ می‌کند و موضوعاتی مثل کارایی، روان بودن و تنوع در آن اهمیت دارند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistun

استودیو Sloclap قصد دارد این آپدیت تابستانه را در تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریور) برای همه پلتفرم‌ها منتشر کند. داستان این بازی در مورد یک دانش‌آموز کونگ فو بوده که به دنبال انتقام از پنج قاتلی است که خانواده‌اش را به قتل رساندند. از این رو ساختار سیفو اینگونه خواهد بود: ما در راه رسیدن به این پنج نفر، ابتدا با زیردست‌های آن‌ها درگیر می‌شویم.

بازی سیفو هم‌اکنون روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ و پی‌سی در دسترس قرار دارد. اگر به تجربه این بازی علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی lastech از سیفو را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray


ولاگ گیمزکام #3 – با حال و هوای نمایشگاه بیشتر آشنا بشین

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا