رمز ارز

گرگ وال استریت بیت کوین را ترجیح می‌دهد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جردن بلفورت، کارگزار سابق سهام که به‌عنوان گرگ وال‌استریت شناخته می‌شود، دارایی‌های ارز دیجیتال بسیار ارزان را به دلیل نوسانات شدید قیمتشان به سهام پنی تشبیه کرد. سهام پنی به سهام بسیار پرنوسان شرکت‌های کوچک و ناشناخته با قیمت زیر یک دلار اطلاق می‌شود.
بلفورت، طی مصاحبه‌ای با یاهو فایننس، خاطرنشان کرده که این نوع سرمایه‌گذاری‌ها دارای چرخه قابل‌پیش‌بینی و یکسانی هستند که می‌توانند بازدهی کلانی داشته باشند، اما در عین‌ حال برای سرمایه‌گذارانی که نمی‌دانند چه زمانی باید دارایی‌هایشان را نقد کنند، خطرناک هستند. او معتقد است که بیشتر سرمایه‌گذاران این دارایی‌ها شکست خواهند خورد. بلفورت می‌گوید که سرمایه‌گذاران بهتر است تنها بخش کوچکی از سبد سرمایه‌گذاری‌شان را به این دارایی‌ها اختصاص دهند.
گرگ وال‌استریت اذعان کرده که در درجه اول به بیت کوین و اتریوم به‌عنوان سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت به دلیل پایه قوی‌شان و همچنین پتانسیلشان برای تبدیل‌شدن به یک ذخیره ارزش، علاقه دارد. او گفته که بیت کوین، پس از رسیدن به بلوغ بیشتر می‌تواند به‌عنوان یک دارایی محافظ در برابر تورم عمل کرده و شباهت کمتری به سهام داشته باشد.
بلفورت، یک چهره شناخته‌شده در عرصه سرمایه‌گذاری است که در چند سال گذشته، چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای راجع به صنعت کریپتو داشته و به سرمایه‌گذارانی مانند مارک کیوبن (Mark Cuban) پیوسته است. بلفورت در سال ۲۰۱۸ پیش‌بینی کرده بود که قیمت بیت کوین به دلیل فشار دولت‌ها به صفر می‌رسد، اما حالا گفته که با پذیرش بیشتر این دارایی‌ها نظرش تغییر کرده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا