بازی

پوستر جدیدی از فیلم Weird: The Al Yankovic Story منتشر شد

پوستر جدیدی از فیلم Weird: The Al Yankovic Story منتشر شد

به تازگی پوستر جدیدی از فیلم Weird: The Al Yankovic Story در توییتر منتشر شده که دنیل ردکلیف را به عنوان یک سوپراستار برجسته به تصویر می‌کشد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Cinderella 2021 – سیندرلا، به سبک فمینیسم موج سوم
نقد فیلم Cinderella 2021 – سیندرلا، به سبک فمینیسم موج سوم

در حالی که تنها چند هفته با انتشار فیلم فاصله داریم، هنرمند مشهور؛ ویرد ال یانکوویچ طی توییتی در صفحه رسمی‌اش از پوستر تازه‌ای که دنیل ردکلیف را در نقش خود او (یانکوویچ) نشان می‌دهد، رونمایی کرد. همچنین او همراه با انتشار این پوستر، نوشت: «ایناهاش، بزن بریم…».

Weird: Al Yankovic
پوستر منتشر شده توسط ویرد ال یانکوویچ

پوستر ردکلیف (یا همان هری پاتر خودمان) را نشان می‌دهد که توسط انبوهی از تماشاگران احاطه شده، آکاردئونش را می‌نوازد و نورهای بنفش در سراسر پوستر دیده می‌شود.

این فیلم که اریک آپل (Eric Appel) را در مقام کارگردان دارد، فیلمنامه‌اش توسط ویرد ال یانکوویچ و همچنین آپل به رشته تحریر در آمده و داستان زندگی خواننده مشهور؛ ویرد ال را به تصویر می‌کشد. از بازیگران این فیلم نیز می‌توان به دنیل ردکلیف، ایوان ریچل وود، رایان ویلسون و جولیان نیکسون اشاره کرد.

ویرد ال یانکوویچ چندین دهه در صنعت موسیقی فعالیت داشته و بسیاری او را به‌خاطر پارودی‌هایی که از دیگر خواننده‌های شناخته شده مانند مایکل جکسون و مدونا داشته می‌شناسند. حال این فیلم که اتفاقا اواخر امسال نیز منتشر می‌شود، می‌تواند جنبه‌های مختلفی که طرفدران از زندگی این هنرمند ندیده‌اند را در قالب یک فیلم بیوگرافی به مخاطبان ارائه دهد.

فیلم Weird: The Al Yankovic Story ابتدا در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۲ نمایش داده می‌شود و مدتی بعد و به طور دقیق در تاریخ ۴ نوامبر مصادف با ۱۳ آبان سال جاری از طریق کانال Roku به رایگان پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:ده ضدقهرمان برتر سینما – از کت وومن تا پرفسور اسنیپ!نه فرشته‌اند نه شیطان
ده ضدقهرمان برتر سینما – از کت وومن تا پرفسور اسنیپ!


انتظارمون از سریال House Of Dragons چی هست؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا