رمز ارز

پسر منتقد معروف بیت کوین، طرفدار پروپاقرص پادشاه رمزارزها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیتر شیف یک منتقد کهنه‌کار بیت کوین و طرفدار طلا است که بیشتر از طلا در مورد بیت کوین توییت می‌کند. حال طبق گزارش‌ها، پسر این مدیر و اقتصاددان برجسته، اسپنسر شیف، تولد 20 سالگی خود را جشن می‌گیرد و برخلاف پدرش به عنوان یک طرفدار بیت کوین شناخته می‌شود.
به گفته اسپنسر شیف، بیت کوین یکی از کالاهایی است که می‌تواند بشریت را از نظر تکنولوژی پیشرفته‌تر و شکوفاتر کند. علاوه بر این، بیت کوین انتخابی است که پتانسیل افزایش چشمگیر استانداردهای زندگی را دارد. او در اظهارات پیشین خود نیز گفته بود تمام دارایی‌های خود را از طلا به بیت کوین تبدیل کرده است.
در 20 آگوست، پیتر شیف درباره توییت قبلی خود که در 14 آگوست ارسال شده بود، گفت که یک الگوی شوم را در نمودار بیت کوین مشاهده کرده است. این الگو ترکیبی از الگوهای سر و شانه و نیز کنج صعودی است که بر روی نمودار ارز دیجیتال پیشرو تشکیل شده است. وی اظهار داشت که بیت کوین حمایت زیر 10000 دلار را نیز آزمایش خواهد کرد.
وی در 20 آگوست، اعلام کرد حتی با وجود اینکه قیمت بیت کوین به زیر 10000 دلاری که وی پیش بینی کرده بود، نرسید، با این حال در مورد سقوط قابل توجه بیت کوین درست متوجه شده بود. شیف گفت که این اولین بار نیست که پیش‌بینی‌های نزولی بیت کوین خود را درست انجام داده است.
اوایل امسال، در ماه ژوئن، او همچنین توییت کرده بود که بیت کوین به 20000 دلار و قیمت اتریوم به سطح 1000 دلار کاهش خواهد یافت. چند روز پس از توییت وی، بیت کوین و اتریوم کاهش قیمت یافتند، اما این کاهش کمی کمتر از سطح قیمت پیش‌بینی شده توسط وی بود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا