بازی

صحبت‌های رایان رینولدز درباره بزرگ‌ترین ترسش هنگام ساخت ددپول

صحبت‌های رایان رینولدز درباره بزرگ‌ترین ترسش هنگام ساخت ددپول

در حالی که طرفداران برای بازگشت رینولدز در نقش ددپول به انتظار نشسته‌اند، او از بزرگ‌ترین ترسش به هنگام ساخت ددپول پرده برمی‌دارد.

مطلب پیشنهادی:والدین تانوس چه کسانی هستند؟و چرا تایتان دیوانه آن‌ها را کشت؟
والدین تانوس چه کسانی هستند؟

اولین قسمت از فیلم ابرقهرمانی Deadpool در سال ۲۰۱۶ اکران و به دنبال آن با رضایت منتقدان و تماشاگران مواجه شد. البته این اولین باری نبود که وید ویلسون (نام اصلی ددپول) به پرده سینماها می‌آمد. او قبلا در سال ۲۰۰۸ با فیلم X-Men Origins: Wolverine و نقش‌آفرینی رینولدز حضور نسبتا کوتاهی را تجربه کرده بود.

با این حال مدتی بعد Deadpool 2 نیز اکران شد و گرچه با همان درجه سنی R منتشر می‌شد اما به اندازه قسمت قبلی موفق ظاهر نشد. بدین ترتیب طرفداران برای سومین قسمت از این فرنچایز انتظار می‌کشیدند که در سال ۲۰۱۹ کمپانی فاکس قرن بیست و یکم توسط شرکت والت دیزنی خریداری شده و نتیجه هم اینکه مراحل توسعه این فیلم مورد انتظار متوقف شد. البته مدتی بعد گزارشاتی مبنی بر پیوستن این شخصیت به MCU فاش شد و حال طرفداران انتظار دارند ددپول ۳ بالاخره همه انتظارات آن‌ها را برآورده کند.

  • ددپول ممکن بود در فیلم Doctor Strange 2 حضور داشته باشد
ددپول

اخیرا رایان رینولدز با هالیوود ریپورتر در رابطه با مستند «به رکسام خوش آمدید» (Welcome to Wrexham) مصاحبه داشته و طی این گفت‌وگو از بزرگ‌ترین ترسش به هنگام بازی در نقش شخصیت ددپول می‌گوید. او اذعان می‌دارد بزرگ‌ترین ترسش این بوده که طرفداران این شخصیت را ناامید کرده و مردم نقش‌آفرینی و برداشت او از ددپول را دوست نداشته باشند.

من تا قبل از این (ددپول) تو فیلمای کمیک بوکی دیگه‌ای حضور داشتم ولی هیچ موفقیتی توشون نداشتم. پس به خودم گفتم: وای اگه این یکی هم کار نکنه (موفقیت‌آمیز نباشه) من مردم رو ناامید می‌کنم. این بزرگ‌ترین ترس من بود. اینکه افرادی که عاشق این شخصیت بودن رو ناامید کنم.

رایان رینولدز؛ بازیگر شخصیت ددپول

گرین لنترن

علاوه بر حضور رینولدز در فیلم مردان ایکس محصول سال ۲۰۰۸ میلادی که پیش‌تر به آن اشاره داشتیم او مدتی بعد و در سال ۲۰۱۱ در فیلم فانوس سبز به ایفای نقش پرداخت؛ اثری که انتقادات مختلفی را به همراه داشت و گویا نقطه شروع ترس‌های رینولدز برای بازی در شخصیت ددپول نیز بوده است.

مطلب پیشنهادی:۱۵ خدای برتر مارولچه کسانی برتر از ابرقهرمانان خداگونه هستند؟
۱۵ خدای برتر مارول


انتظارمون از سریال House Of Dragons چی هست؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا