بازی

استودیو Asobo ابتدا هیچ برنامه‌ای برای ساخت A Plague Tale: Requiem نداشته است

استودیو Asobo ابتدا هیچ برنامه‌ای برای ساخت A Plague Tale: Requiem نداشته است

A Plague Tale: Innocence از جمله بازی‌های موفق چند سال گذشته بوده که کاملا لایق دریافت یک دنباله است. در حالی که دنباله آن با نام A Plague Tale: Requiem پاییز امسال منتشر خواهد شد، به‌نظر می‌رسد Asobo Studio ابتدا هیچ برنامه‌ای برای ساخت آن نداشته است.

طبق گفته کوین پینسون، طراح مراحل اصلی بازی، استودیو Asobo حتی تا زمانی که بازی آماده انتشار بوده، هیچ برنامه‌ای برای ساخت دنباله آن نداشته است. به گفته او، بحث درباره ساخت دنباله Innocence اولین باری زمانی شکل گرفته که این بازی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

پینسون در مصاحبه خود با PCGamesN توضیح می‌دهد:

ما تیم کوچکی هستیم و حدود چهل نفر بودیم، بنابراین تمام تمرکز خود را روی [A Plague Tale] Innocence گذاشتیم و هر کاری که می‌خواستیم با بازی انجام دادیم. و دیدن چنین استقبالی برای ما فوق‌العاده بود. ما همه‌چیز، تمام مقالات و بازخوردهای کاربران را خواندیم.

پینسون ادامه می‌دهد:

وقتی چنین استقبالی را دیدم، به این فکر کردیم که در مرحله بعد چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم. در آن زمان نیز مشخص نبود که پروژه بعدی ما یک دنباله خواهد بود. بنابراین ابتدا به داستان بازی فکر کردیم. کاملا منطقی بود که داستان با هوگو و آمیسیا و ماجراجویی آن‌ها ادامه پیدا کند و به این ترتیب همه چیز شروع شد. اساسا استقبال خوب بسیار خوب از بازی ما را وادار کرد تا به پروژه بعدی فکر کنیم.

A Plague Tale: Requiem

درست مانند Innocence، پینسون در نهایت اعلام کرد که در حال حاضر هیچ دنباله یا برنامه دیگری در کار نیست. هر پروژه‌ای که احتمالا استودیو روی آن کار کند، پس از لانچ A Plague Tale: Requiem تصمیم‌گیری خواهد شد. این بازی قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، پی‌سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

اخیرا تیم lastech با حضور در رویداد گیمزکام ۲۰۲۲ جزئیات بسیار زیادی درباره این بازی ارائه کرده بود که در مطالب زیر می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید:

  • اختصاصی lastech: مصاحبه با کارگردان A Plague ‌Tale: Requiem + زیرنویس فارسی
  • ولاگ گیمزکام #1 – اطلاعات تازه از A Plague‌ Tale: Requiem
  • گیمزکام ۲۰۲۲: اطلاعات اختصاصی lastech از بازی A Plague‌ Tale: Requiem

مطلب پیشنهادی:چگونه کنترلر PS5 را به پی‌سی متصل کنیم؟یا چگونه قیمه‌ها را در ماست‌ها بریزیم!
چگونه کنترلر PS5 را به پی‌سی متصل کنیم؟


ولاگ گیمزکام #2 – مصاحبه با خالق یک بازی جذاب

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا