بازی

رابط کاربری استیم دک به سیستم‌های دسکتاپ می‌آید

رابط کاربری استیم دک به سیستم‌های دسکتاپ می‌آید

ولو اعلام کرده است که رابط کاربری استیم دک (Steam Deck) را به پی‌سی‌های دسکتاپ می‌آورد تا آن‌ را جایگزین مد Big Picture کند. 

ولو از همان ابتدا اعلام کرده بود که رابط کاربری استیم دک را جایگزین مد Big Picture می‌‌کند. اکنون کمپانی بیانیه‌ای در این زمینه منتشر کرده که توجه طرفداران را به خود جلب کرده است. البته هنوز تاریخ انتشار این به‌روزرسانی مشخص نیست، اما این اتفاق در آینده نزدیک رخ خواهد داد. 

کارهای صورت گرفته روی رابط کاربری استیم دک به زودی روی دسکتاپ، به عنوان نسخه جدیدی از Big Picture در دسترس قرار خواهد گرفت. این نسخه از Steam قرار است با کنترلر و روی صفحه تلویزیون مورد استفاده قرار گیرد.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانیدبابت منبع تغذیه هوشمندانه هزینه کنید
هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانید

استیم دک

مد Big Picture یک رابط کاربری شبیه به کنسول‌ها دارد تا از آن‌ هنگام اتصال پی‌سی به تلویزیون استفاده کنید. طراحی این مد طی سال‌های گذشته تغییر خاصی نکرده و رابط کاربری استیم دک بدون شک انتخاب بهتر و مدرن‌تری خواهد بود. ولو همچنین قصد دارد تمامی اتصالات Steam Deck با USB-C به اسکرین خارجی را نیز بهبود ببخشد.

تقاضا برای استیم دک از همان ابتدای کار بسیار زیاد بود و ولو برای پاسخ‌گویی به آن کار بسیار سختی داشت. ولو ماه پیش قول داد که تولید Steam Deck را دو برابر کند و اکنون قصد دارد تمامی دستگاه‌های رزرو شده را تا پایان سال میلادی جاری به دست مشتری برساند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Psychonauts 2 – بزرگ‌مرد کوچکمامور راز پوتین، این بار با ماموریت بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند
بررسی بازی Psychonauts 2 – بزرگ‌مرد کوچک


ولاگ گیمزکام #2 – مصاحبه با خالق یک بازی جذاب

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا