بازی

استودیو Saber به پروژه بازسازی Star Wars KOTOR کمک خواهد کرد

استودیو Saber به پروژه بازسازی Star Wars KOTOR کمک خواهد کرد

در بخشی از گزارش مالی شرکت Embracer Group، متیو کارچ، عضو هیئت مدیره اعلام کرد استودیو Saber Interactive که اخیرا بازی Evil Dead را منتشر کرده، اکنون روی پروژه بازسازی Star Wars KOTOR کار می‌کند.

کارچ در این باره گفت:

استودیو Aspyr تمام تلاش خود را می‌کند تا این بازی را به بهترین اثری که می‌توانند بسازند، تبدیل کنند. زمانی که ما اسپایر را خریدیم، از همان ابتدا می‌دانستیم که آن‌ها به کمک نیاز دارند.

استودیو Saber در تولید این نوع محصولات، تخصص فوق‌العاده‌ای دارد. این کار را پیش از این روی Halo انجام دادیم (روی چندین محصول سری هیلو) بنابراین زمان زیادی را صرف کار با آن‌ها کردیم تا این عنوان را تولید کنیم.

مطلب پیشنهادی:همه چیزهایی که باید در مورد سریال Obi-Wan Kenobi بدانیدبازگشت ایوان مک‌گرگور به دنیای جنگ ستارگان
همه چیزهایی که باید در مورد سریال Obi-Wan Kenobi بدانید

کارچ اضافه کرد:

کاملا مطمئنیم که بازی فوق‌العاده‌ای خواهد شد، اما این یک محصول عظیم است و محصولات عظیم نیاز به تلاش و زمان زیادی دارند تا خوب از کار در بیایند. مخصوصا وقتی در مورد عنوانی صحبت می‌کنید که بسیار قدیمی است. اساسا مجبور بودیم آن را از پایه بازسازی کنیم.

در حالی که هنوز تاریخ انتشار Star Wars KOTOR مشخص نشده است، سال گذشته یکی از اعضاء استودیو Aspyr ادعا کرد که بازی از یک ریمستر ساده، بزرگ‌تر است. ریمیک Knights of the Old Republic یک عنوان انحصاری زمانی پلی‌استیشن ۵ خواهد بود. این بازی در اصل سال گذشته در حین برنامه پلی‌ استیشن معرفی شد.

شوالیه‌های جمهوری قدیم که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد، داستان جدای در مقابل سیث را روایت می‌کرد که حدود ۴ هزار سال قبل از ظهور امپراتوری کهکشانی در فیلم جنگ ستارگان محصول سال ۱۹۷۷ رخ می‌داد.

اگرچه بازی‌های اصلی به‌ دنبال خرید این فرنچایز توسط دیزنی، رسما از فهرست به رسمیت شناخته شده جنگ ستارگان حذف شدند (در واقع دیگر Canon محسوب نمی‌شوند)، اما نشانه‌هایی وجود دارد که آن‌ها به دنبال معرفی مجدد عناصر داستانی این بازی‌ها هستند.

Star Wars

در سال ۲۰۱۷ برخی از عناصر داستانی این بازی در سریال انیمیشنی Star Wars Rebels، همچون جنگ‌های مندلوریان و سیاره باستانی سیث، Malachor، مورد اشاره قرار گرفتند. ظاهرا یک صحنه حذف شده از سریال انیمیشنی The Clone Wars نیز شامل شخصیت Darth Revan از KOTOR بود.

بعدها یک کتاب هنری برای فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker منتشر شد که حاوی اشاراتی به لژیون سیث برگرفته از نام Revan بود. در سال ۲۰۱۹، لوکاس فیلم همچنین اعلام کرد که طیف وسیعی از رسانه‌ها حول «عصر High Republic» راه‌اندازی می‌کند که چند صد سال قبل از فیلم‌های جنگ ستارگان اتفاق می‌افتد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Book Of Boba Fett (قسمت اول تا سوم)بازگشت شکارچی به دنیای جرم و جنایت
نقد سریال The Book Of Boba Fett (قسمت اول تا سوم)


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا