بازی

نسخه نسل بعد استیم دک تایید شد

نسخه نسل بعد استیم دک تایید شد

شرکت ولو (Valve) خبر از مدل‌های جدید استیم دک (Steam Deck) داد و با اشاراتی کوچک، از تغییرات و بهبودهایی که نسبت به طراحی نسخه اصلی ایجاد می‌شود صحبت کرد.

به واسطه یک کتاب الکترونیک جدید که به موازات عرضه سخت افزار جدید ولو در مناطق آسیایی منتشر شده است، این کمپانی عملاً ساخت استیم دک ۲ را تایید کرد. گرچه اسم نهایی دستگاه جدید به احتمال زیاد متفاوت خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که نسخه جدید با توجه به بازخورد مصرف‌کنندگان ساخته می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۵ نکته برای حفظ امنیت بیشتر در بازی‌های آنلاینهیجان، خطر و سرگرمی!
۵ نکته برای حفظ امنیت بیشتر در بازی‌های آنلاین

همچنین ولو افزود که نسخه‌های آینده این دستگاه، دسترسی بیشتری خواهند داشت و قدرتمندتر نیز خواهند بود:

استیم دک یک محصول چند نسلی است. ولو برای مدتی طولانی از این سخت افزار و SteamOS پشتیبانی می‌کند. ما به واسطه انجمن‌های استیم به نظرات طرفداران گوش می‌دهیم و به افزودن قابلیت‌ها و کارایی‌هایی که تاحالا به آن‌ها فکر نکرده بودیم می‌پردازیم. در این راستا، نسخه‌‌هایی را خواهیم ساخت که آزادی عمل بالاتر و قدرتی فراتر از نسخه اصلی را ارائه می‌دهد.

Steam Deck 2

همچنین رسانه PC Gamer به این نکته اشاره کرد که شرکت ولو با تایید نسخه جدید استیم دک، عملا زنجیره‌ای که طی چندسال اخیر ایجاد کرده بود را شکست. چرا که پیش‌تر این شرکت سخت افزارهایی همچون کنترلر استیم، استیم ماشین، استیم لینک و حتی ولو ایندکس را توسعه داده بود اما هرگز مدل جدید یا به عبارتی نسخه نسل بعدی برای آن‌ها طراحی نکرد.

با این اوصاف، تنها چندماه پس از انتشار رسمی سخت افزار جدید، این شرکت عملا نسخه بعدی آن را معرفی کرد. هرچند هنوز مشخص نیست که این دستگاه دک ۲ نام گذاری شود یا دک پرو و دک الترا. در اخبار مرتبط خواندیم که ولو قول داد که تولید Steam Deck را دو برابر کند و اکنون قصد دارد تمامی دستگاه‌های رزرو شده را تا پایان سال میلادی جاری به دست مشتری برساند..

مطلب پیشنهادی:چطور از استیم به صورت آفلاین استفاده کنیم؟استیم و باز هم یک برگ برنده حسابی!
چطور از استیم به صورت آفلاین استفاده کنیم؟


ولاگ گیمزکام #2 – مصاحبه با خالق یک بازی جذاب

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا