رمز ارز

تاریخ عرضه رسمی بازی شیبا اعلام شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویلیام ولک (William Volk)، مشاور اصلی بازی‌های اکوسیستم شیبا اینو، در جریان نمایشگاه گیمزکام (Gamescom) ۲۰۲۲ اعلام کرد که انتظارها برای عرضه رسمی بازی کارتی کلکسیونی پروژه شیبا، با نام شیبا اترنیتی (Shiba Eternity)، تقریباً به پایان رسیده است. به گفته ولک، شیبا اترنیتی ممکن است در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ در سطح جهانی عرضه شود.
ولک همچنین اعلام کرد که قبل از عرضه جهانی و عمومی شیبا اترنیتی، آزمایش‌های فشرده‌ای برای اطمینان از عاری بودن بازی از اشکالات فنی انجام خواهد شد.
همان‌طور که در خبرهای پیشین هم گزارش شد، شیبا اترنیتی در حال حاضر به صورت آزمایشی در ویتنام راه‌اندازی شده و در این مدت کوتاه، با استقبال خوبی روبه‌رو شده است. طبق گزارش‌ها، این بازی از زمان عرضه در ویتنام تاکنون بیش از هزار بار دانلود شده و تیم توسعه‌دهنده مجبور شده تا ظرفیت سرورهای این بازی را به دلیل تقاضای بالاتر از حد انتظار تا ۵۰ برابر افزایش دهد.
در همین حال، در طول رویداد گیمزکام، ولک اظهار داشت که تیم باید ظرفیت سرور بازی را تا ۱۰۰ برابر افزایش دهد. وی همچنین خاطرنشان کرد که در این بازی، جدای از شیبا، از بازی Hearthstone نیز الهام گرفته شده است، بازی‌ای که او آن را بهترین بازی کارتی کلکسیونی توصیف می‌کند. وی افزود که تیم توسعه می‌خواهد از ۱۰ هزار کاراکتر شیبوشی (Shiboshi) استفاده شده در بازی، فراتر برود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا