بازی

تیم نویسندگی سریال Horizon نتفلیکس مشخص شد

تیم نویسندگی سریال Horizon نتفلیکس مشخص شد

اقتباس تلویزیونی Horizon در نتفلیکس روند توسعه خود را به خوبی طی می‌کند و اکنون تیم نویسندگی این عنوان مشخص شده است.

خالق سریال The Umbrella Academy، استیو بلکمن، روز گذشته در مصاحبه با سایت Tudum اعلام کرد که در حال توسعه سریال Horizon است. او در این مصاحبه گفت:

Horizon Zero Dawn یک بازی فوق‌العاده خوب با شخصیت‌های فوق‌العاده است که اغلب در رده‌بندی [برترین آثار] دنیای بازی‌ها دیده نمی‌شوند. Guerrilla Games دنیایی فوق‌العاده سرسبز و زنده از انسان‌ها و ماشین‌ها را ایجاد کرده که در مسیری به سمت فراموشی قرار دارند. رستگاری آن‌ها در گرو یک زن جنگجوی جوان به نام ایلوی قرار دارد که نمی‌داند کلید نجات جهان است.

بله، ایلوی شخصیت اصلی سریال و داستان ما خواهد بود. من و همکارم، میشل لوورتا، بسیار هیجان‌زده‌ایم که می‌توانیم این IP بی‌نظیر را به سریالی برای همگان تبدیل کنیم.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک

پس از این اظهارنظر، میشل لوورتا عکسی از خود با نسخه کلکسیونی Horizon Forbidden West در توییتر منتشر کرد. لوورتا نویسنده و شورانر پروژه‌هایی مانند Killjoys و Lost Girl بوده و در حال حاضر مشغول کار روی The Umbrella Academy از شبکه نتفلیکس است.

سریال Horizon

روز گذشته اعلام شد که آکادمی آمبرلا با فصل چهارم به پایان می‌رسد، بنابراین به نظر می‌رسد که توسعه Horizon هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد و با پایان آن سریال، روند توسعه شدت بیشتری خواهد گرفت.

اگرچه جعبه‌ای که لوورتا در دست دارد مربوط به Forbidden West، دومین بازی از این سری است، اما سریال اقتباسی قبل از اینکه به سراغ داستان بازی دوم برود به فضا و محیط بازی اول خواهد پرداخت. چرا که موضوعات زیادی در جهان Horizon Zero Dawn وجود دارد که به طور کامل پرداخته نشدند و طرفداران امیدوارند به واسطه سریال متوجه شوند چرا دنیای بازی به این وضع افتاده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردندبازی‌هایی که بازی داده شدند
۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردند

اگر بازی‌ها را انجام نداده‌اید، باید گفت بشریت پس از آنکه با نوعی از پایان تمدن‌ها روبه‌رو شد، بار دیگر به قبایل تقسیم شده است. اگرچه حیوانات هنوز در سیاره پرسه می‌زنند، اما ربات‌های غول‌پیکری در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارند که به تدریج نسبت به زندگی انسان‌ها تهاجمی‌تر می‌شوند. ایلوی به ماجراجویی می‌پردازد تا جزئیات بیشتری در مورد هویت خود و چرایی وضعیت بشریت در حال حاضر را کشف کند.

سریال Horizon

سریال Horizon نیز سرگذشت ایلوی را دنبال خواهد کرد، زیرا او در توسعه داستان این جهان بسیار مهم است، بنابراین اینکه ببینیم چه کسی به عنوان بازیگر شخصیت اصلی انتخاب می‌شود، جذاب خواهد بود. رز لزلی، بازیگر نقش ایگریت در سریال Game of Thrones یکی از محبوب‌ترین و مسلم‌ترین گزینه‌ها برای ایفای این نقش است، اما باید منتظر ماند و دید در آخر چه کسی انتخاب می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist – پایان سرقت پولغیرقابل پیش‌بینی‌تر از همیشه
نگاهی به بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist – پایان سرقت پول


ولاگ گیمزکام #2 – مصاحبه با خالق یک بازی جذاب

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا