رمز ارز

صرافی سنگاپوری عامل رشد توکن شیباسواپ شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی بین‌المللی رمزارز MEXC Global که سرمایه ارز دیجیتال بن شیباسواپ (BONE) آن به ۱۱٫۶۳ میلیون می‌رسد، یک جایزه انحصاری مخصوص این ارز دیجیتال تعیین کرده است.
این صرافی ارزهای دیجیتال پیشرو مستقر در سنگاپور، رویداد انحصاری خود را «ثبت نام، سپرده‌گذاری و معامله» نام‌گذاری کرده و آن را با همکاری Bone ShibaSwap، توکن اکوسیستم Shiba Inu اجرا می‌کند. در این رویداد که تا پایان آگوست ۲۰۲۲ ادامه دارد، یک استخر جایزه با ۵۵۵۵ BONE به معامله‌گران جدید ارائه می‌شود.
این رویداد یک همکاری برد-برد برای برگزارکنندگانش محسوب می‌شود؛ چراکه از طریق آن، MEXC Global ثبت‌نام‌های جدید و BONE نیز سرمایه‌گذاران جدیدی را جذب می‌کنند.
آمارها نشان می‌دهند که سرمایه این صرافی با ۱۱،۶۳۳،۲۳۷ BONE به ارزش ۱۲،۰۹۸،۵۶۶ دلار به سومین هولدر بزرگ این ارز دیجیتال تبدیل شده است.
بلافاصله بعد از اعلام این رویداد، BONE افزایش تقاضای چشمگیری را تجربه کرد و قیمت آن به یک دلار رسید. سپس با ۳۰ درصد افزایش، قیمت ۱٫۱۴ دلار را ثبت کرد. حجم معادلات این ارز دیجیتال هم در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۷٫۴۸ میلیون دلار رسیده است. این رمزارز در حال حاضر با ۱۰٫۳۸ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، با قیمت ۱٫۰۴ دلار معامله می‌شود.
صرافی MEXC Global که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شده است، در حال حاضر بیش از ۶ میلیون کاربر ثبت‌شده از ۲۰۰ کشور در سراسر جهان دارد. در سال ۲۰۲۱، این صرافی، جایزه بهترین صرافی کریپتو آسیا را از کریپتو‌اکسپو دبی دریافت کرد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا