بازی

رقابت سرویس‌های استریم برای به دست آوردن حق پخش انیمیشن Batman: Caped Crusader

رقابت سرویس‌های استریم برای به دست آوردن حق پخش انیمیشن Batman: Caped Crusader

گزارش‌های اخیر حاکی از رقابت شدید سرویس‌های استریمینگی همچون نتفلیکس، Hulu و اپل تی‌وی پلاس برای خرید حق پخش انیمیشن Batman: Caped Crusader هستند.

مطلب پیشنهادی:۵ برتری انیمه‌ در برابر انیمیشن‌ که منطقی به نظر می‌رسدبه همراه بررسی ۵ ضعف انیمه‌های ژاپنی در برابر انیمیشن‌های آمریکایی
۵ برتری انیمه‌ در برابر انیمیشن‌ که منطقی به نظر می‌رسد

هفته گذشته و طی گزارشی از سوی ورایتی بود که پی بردیم، سرویس استریم HBO Max قصد دارد شش انیمیشن از جمله Batman: Caped Crusader را در پلتفرم‌های دیگر به فروش برساند. حال و طبق گزارش جدیدی از سوی هالیوود ریپورتر به‌نظر می‌رسد اپل تی‌وی پلاس، نتفلیکس و Hulu به شدت برای خرید این سریال علاقه‌مند هستند.

همچنین این گزارش تایید می‌کند کنسل کردن این عناوین تنها در رابطه با بحث مالی بوده و برادران وارنر دیسکاوری سعی دارد تا مثل قبل برخی از آثارش را در جایی غیر از اچ‌بی‌او مکس نمایش دهد؛ مساله‌ای که احتمالا رقم‌زننده اتفاقات ناخوشایندی برای سازندگان و در مقابل دلگرمی برای طرفداران باشد.

Batgirl
  • انیمیشن Batman: Caped Crusader توسط HBO Max کنسل شد

بروس تیم که در ساخت این عنوان همکاری داشته، از آن به عنوان نسخه بزرگسالانه‌تر آنچه خودش در دهه ۹۰ وظیفه تولید آن را بر عهده داشته یاد می‌کند. از طرفی جی جی آبرامز، جیمز تاکر و مت ریوز به عنوان مدیران اجرایی تولید در ساخت این عنوان همکاری داشته‌ و اد برابیکر (Ed Brubaker)؛ کمیک‌نویس تحسین شده نیز در مقام نویسنده ارشد در بین سازندگان حضور دارد.

در نهایت با توجه به تغییرات اخیر Warner Bros. Discovery و بر خلاف لغو فیلم بت‌گرل توسط این کمپانی به‌نظر می‌رسد جایگاه بتمن: شوالیه شنل‌پوش امن بوده و پخش آن از دیگر سرویس‌های استریم تا حدودی قطعی است.

مطلب پیشنهادی:۴ انیمه کلاسیک که الهام‌بخش انیمیشن Turning Red بودندتاثیر شگرف انیمه‌های محبوب بر انیمیشن جدید پیکسار
۴ انیمه کلاسیک که الهام‌بخش انیمیشن Turning Red بودند


سریال روزی روزگاری مریخ را ببینیم یا نبینیم؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا