رمز ارز

دست رد دوج کوین به سینه دوج چین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیلی مارکوس، مهندس فناوری اطلاعات که به همراه جکسون پالمر در سال ۲۰۱۳ دوج کوین را تأسیس کرده بود، پیشنهاد انتشار یک توییت در مورد دوج چین (Dogechain) و تبلیغ آن در ازای ۱۰ میلیارد دوج چین به ارزش خیره‌کننده ۱۴ میلیون دلار را رد کرده است.
مارکوس با یک توییت کنایه‌آمیز به این موضوع پاسخ داد و اظهار داشت که برخلاف شایعات، وی با ایجاد دوج کوین، ثروتمند نشده است. او تقریبا بلافاصله بعد از ایجاد دوج کوین از آن کناره‌گیری کرد و هرچند در توییتر در حوزه ارزهای دیجیتال فعال است، اما قصدی برای بازگشت به تیم دوج کوین یا ایجاد ارزی جدید ندارد.
دوج چین، یک اسپین‌آف از توکن اصلی دوج کوین محسوب می‌شود که قرار است به‌عنوان لایه دو برای آن عمل کند، بنابراین به کاربران دوج کوین اجازه می‌دهد از NFT ها و راه‌حل‌های دیفای استفاده کرده و از یکپارچگی کامل با قراردادهای هوشمند اتریوم، اطمینان حاصل کنند.
روز گذشته، قیمت دوج چین با انفجاری بی‌نظیر و رشد ۲۲۰ درصدی نسبت به روز گذشته به ۰٫۰۰۲۶۹۴ دلار رسید. این افزایش شدید قیمت، پس از آن اتفاق افتاد که صرافی بزرگ ارز دیجیتال KuCoin مستقر در ایالات‌متحده، اخباری در خصوص لیست کردن این توکن منتشر کرد.
با این حال، در اواخر جولای، جامعه دوج کوین با صدور یک هشدار، اعلام کرد که دوج چین، ارز بی‌ارزشی است که ابدا به دوج کوین مرتبط نیست. در این توییت، ادعاشده بود که سازندگان دوج چین با پیشنهاد قیمت‌های کلان به اینفلوئنسرها سعی دارند تا این باور را در میان مردم ایجاد کنند که دوج چین و دوج کوین به یکدیگر مرتبط هستند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا