بازی

سریال Resident Evil نتفلیکس پس از یک فصل کنسل شد

سریال Resident Evil نتفلیکس پس از یک فصل کنسل شد

بر خلاف موفقیت بازی‌های ویدیویی سری Resident Evil، سریال تلویزیونی که توسط شبکه استریم نتفلیکس ساخته و ماه گذشته پخش شد، ادامه نخواهد یافت.

این سرویس شب گذشته رسما اعلام کرد که سریال بعد از پخش تنها یک فصل، کنسل شده است. این اقتباس که در طول دو خط زمانی، شیوع ویروس مرگبار را در راکون سیتی روایت می‌کرد، بازخوردهای بسیار منفی‌ای از جانب طرفداران و منتقدان دریافت کرد و در کل به نظر نمی‌رسید که ادامه پیدا کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردندبازی‌هایی که بازی داده شدند
۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردند

سریال Resident Evil کمی بیش از یک ماه پیش پخش شد و شروعی نسبتا قوی داشت، چرا که در رتبه دوم لیست «پربیننده‌ترین» آثار نتفلیکس قرار گرفت، اما نتوانست تماشاگران را به اندازه کافی برای تماشای اپیزودهای بیشتر علاقه‌مند کند.

واکنش طرفداران و مخاطبان عمومی نسبت به این اثر بسیار منفی بود. در Rotten Tomatoes سریال رضایت تنها ۲۲ درصد از تماشاگران را به دست آورد، در حالی که طرفداران متاکریتیک در نشان دادن احساسات خود در رابطه با این اقتباس حتی ظالم‌تر بودند و امتیاز ۱.۴ از ۱۰ را به آن دادند.

سریال Resident Evil

البته این اولین اقتباس از بازی‌های ویدیویی Resident Evil نیست. میلا یوویچ سال‌ها پیش در یک سری فیلم شش قسمتی بازی کرده بود که بهترین نقدها را دریافت نکرد اما در حد سریال جدید مخاطبان سری را کلافه نکرد.

سال گذشته نیز فیلم سینمایی Resident Evil: Welcome to Raccoon City با بازی کایا اسکودلاریو در نقش کلر ردفیلد، رابی آمل در نقش کریس ردفیلد و هانا جان کامن در نقش جیل ولنتاین اکران شد. این اثر ترسناک علمی‌تخیلی نیز نتوانست نظر مثبت منتقدان را به دست آورد و امتیاز ۳۰٪ در RottenTomatoes گرفت، در حالی که طرفداران با امتیاز ۶۵٪ نشان دادند که رضایت بیشتری از فیلم داشتند.

در عین حال، این پایان فرنچایز رزیدنت اویل در نتفلیکس نیست. Resident Evil: Infinite Darkness یک مجموعه انیمیشنی است که در سال ۲۰۲۱ پخش شد و حول شخصیت‌های کلر و لئون در مبارزه با انبوهی از زامبی‌ها در اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی می‌گذشت. تا این لحظه نتفلیکس هیچ اشاره‌ای به آینده سریال انیمیشنی نکرده است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخبازسازی قجری سریال شهرزاد
نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخ


ولاگ گیمزکام #2 – مصاحبه با خالق یک بازی جذاب

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا