بازی

ناتی داگ ویژگی‌های دسترسی پذیری The Last of Us Part 1 را توضیح می‌دهد

ناتی داگ ویژگی‌های دسترسی پذیری The Last of Us Part 1 را توضیح می‌دهد

بازی The Last of Us Part 1 از ناتی داگ که ریمیک عنوان محبوب سال ۲۰۱۳ این شرکت محسوب می‌شود، هفته آینده منتشر خواهد شد. علاوه بر جلوه‌های بصری اصلاح‌شده، زمان لودینگ کوتاه‌تر و پشتیبانی از دوال‌سنس، بازی همچنین دارای ویژگی‌های دسترسی پذیری زیادی است که در تریلر زیر برخی از آن‌ها را می‌توان مشاهده کرد.

متیو گالانت، کارگردان بازی در ویدیو زیر توضیح می‌دهد که توضیحات صوتی در بخش‌های سینمایی بازی از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های دسترسی پذیری آن است که ناتی داگ برای آن با شرکتی به نام Descriptive Video Works همکاری کرده. این توضیحات در کات‌سین‌ها و به تمام زبان‌ها نمایش داده می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:چه تجهیزاتی برای اتصال دوال سنس به پی‌سی نیاز است؟لذت تجربه‌ی بازی‌های کامپیوتر با کنترلر دوال سنس
چه تجهیزاتی برای اتصال دوال سنس به پی‌سی نیاز است؟

ویژگی‌های دیگر شامل تغییر درجه سختی بازی بین گزینه‌های مختلفی از Very Light گرفته تا Survivor می‌شود. همچنین می‌توانید گزینه‌هایی مانند تهاجم دشمن، سرعت حرکت، دقت و پیچیدگی حرکات ترکیبی، تنظیمات مربوط به پنهان کاری و مواری بسیار زیاد دیگری را تنظیم کرد.

صفحه‌نمایش با کنتراست بالا، حالت کور رنگی HUD، ذره‌بین صفحه و مواردی از این قبیل نیز به‌عنوان ویژگی‌های بصری ارائه شده است. همچنین سه گزینه از پیش تنظیم شده، دسترس پذیری شنوایی، دسترس پذیری بینایی و دسترس پذیری حرکتی نیز وجود دارد که به ترتیب برای بازیکنان کم بینا، ناشنوا و افراد دارای معلولیت جسمی یا حرکتی ارائه می‌شود.

بازی The Last of Us

لیست کامل ویژگی‌های دسترسی پذیری بازی شامل موارد بسیار زیادی می‌شود که سونی آن‌ها را در پست وبلاگ پلی استیشن اعلام کرده است.

بازی The Last of Us Part 1 در تاریخ ۲ سپتامبر برای پلی اسیتشن ۵ منشتر می‌شود و نسخه پی‌سی آن در زمان دیگری منتشر خواهد شد. لانچ تریلر بازی را در این لینک می‌توانید مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی:جی تی ای 6 کجاست و چرا رگناروک پایان گاد آو وار اساطیر نورسه؟ + بازی‌های رایگان
جی تی ای 6 کجاست و چرا رگناروک پایان گاد آو وار اساطیر نورسه؟ + بازی‌های رایگان


ولاگ گیمزکام #1 – اطلاعات تازه از A Plague Tale: Requiem

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا