بازی

سازنده هانگر گیمز کارگردانی فیلم Bioshock را برعهده می‌گیرد

سازنده هانگر گیمز کارگردانی فیلم Bioshock را برعهده می‌گیرد

نتفلیکس سرانجام کارگردان و نویسنده‌ای برای فیلم اقتباسی Bioshock انتخاب کرد. بر این اساس فرانسیس لارنس، کارگردان فرانچایز مشهور هانگر گیمز (Hunger Games) قرار است ساخت این فیلم را برعهده داشته باشد و در کنار او مایکل گرین، یکی از نویسندگان فیلم لوگان و Blade Runner 2049 فیلمنامه «بایوشاک» را خواهد نوشت.

ماه فوریه امسال بود که نتفلیکس اعلام کرد می‌خواهد با همکاری تیک تو و کمپانی زیر مجموعه آن، یعنی 2K Games فیلمی بر اساس بازی ویدیویی مشهور Bioshock بسازد و از آن زمان تاکنون هیچ اطلاعات دیگری از این پروژه منتشر نشده بود.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند

با توجه به عملکرد عالی لارنس در فرانچایز هانگر گیمز، این کارگردان توانایی‌های خود را ثابت کرده و انتخاب او برای کارگردانی این فیلم اقتباسی گزینه معقولی به نظر می‌آید. او اکنون مشغول کار روی فیلم پیش‌درآمد Hunger Games با عنوان Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes است.

جان گرین هم تجربه همکاری با جیمز منگولد را در فیلم لوگان (۲۰۱۷) دارد که موفق شد نامزدی دریافت جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را به خود اختصاص دهد. وی همچنین در فیلم Blade Runner 2049 با دنی ویلنوو کار کرده که این فیلم هم توانست جایزه اسکار را دریافت کند. ددلاین اضافه کرده با توجه به اینکه لارنس اکنون مشغول پروژه پیش‌درآمد هانگر گیمز است، گرین و تیمش کارهای پیش‌تولید را شروع می‌کنند و لارنس پس از پایان فیلمبرداری این پیش‌درآمد به فیلم Bioshock اضافه خواهد شد.

نسخه اصلی بازی Bioshock به کارگردانی کن لوین در سال ۲۰۰۷ توسط 2K Games منتشر شد. در دنباله آن که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد، داستان در سال ۱۹۶۰ جریان دارد، جایی که بازیکنان باید در شهری آخرالزمانی در زیر آب در برابر شهروندانی که از کنترل خارج شده‌اند با انواع سلاح‌ها مبارزه کنند.

فیلم Bioshock

از دیگر عناوین ساخته شده بر اساس بازی‌های ویدیویی می‌توان به Uncharted با بازی تام هالند و مارک والبرگ اشاره داشت که همین امسال در سینماها اکران شد و برخلاف انتظار فروش نسبتا خوبی را تجربه کرد. اما از میان عناوین بی‌شمار، سریال The Last of Us موردانتظارترین عنوان اقتباسی است که به احتمال زیاد باید اوایل سال ۲۰۲۳ منتظر پخش آن باشیم.

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، فیلم Bioshock در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و بنابراین هنوز تاریخ اکران یا جزییات بیشتری از آن منتشر نشده است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist – پایان سرقت پولغیرقابل پیش‌بینی‌تر از همیشه
نگاهی به بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist – پایان سرقت پول


ولاگ گیمزکام #1 – اطلاعات تازه از A Plague Tale: Requiem

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا