رمز ارز

حکم زندان برای استخراج غیرمجاز رمزارز در بیمارستان کرونا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک پزشک روسی پس از دستگیری توسط مقامات، به جرم اجرای یک تاسیسات ماینینگ غیرقانونی در بخشی که برای درمان بیماران کروناویروس طراحی شده بود، ممکن است به دو سال زندان محکوم شود.
او مسئول امنیت اطلاعات در یک بیمارستان دولتی در گورنو آلتایسک، شهری در جمهوری آلتای، در جنوب سیبری بود. این مرد در فوریه 2021 شروع به استخراج توکن‌های رمزارزی کرده و ریگ‌های ماینینگ خود را به سرور بیمارستان متصل کرده بود.
وزارت امور داخلی آلتای در نهایت با همکاری آژانس خدمات مخفی کشور، به بیمارستان حمله و محل زندگی مظنون را نیز بررسی کردند. بازرسان مدعی شدند که او حدود یک سال به‌طور غیرقانونی از برق بیمارستان استفاده می‌کرده و گفته می‌شود که حدود ۶۸۰۰ دلار خسارت مادی وارد کرده است.
استخراج کریپتو بر اساس قوانین روسیه غیرقانونی نیست، اما پلیس و دادگاه‌ها قبلاً افرادی را که برای پرداخت هزینه فعالیت‌های استخراج خصوصی خود، از موسسات دولتی استفاده کنند، مجرم معرفی کرده است.
طبق گزارش‌ها، به‌تازگی بازوی استخراج ارزهای دیجیتال غول اوراق بهادار ژاپنی SBI Crypto اعلام کرد که فعالیت‌های استخراج ارز دیجیتال خود در روسیه را متوقف می‌کند. این بیانیه به دنبال تماسی از سوی دیپلمات‌های مستقر در واشنگتن در ماه گذشته صورت گرفت که از کاربران کریپتو ژاپن خواستند تا روابط باقی‌مانده خود را با روسیه قطع کنند.
این در حالی است که تعدادی از شرکت‌های ماینینگ ژاپنی قبلاً مزارع استخراجی را در سیبری راه‌اندازی کرده بودند و از هزینه‌های پایین برق و حتی هزینه‌های خنک‌کننده کمتر بهره می‌بردند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتونیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا