رمز ارز

افزایش علاقه‌ زنان به بازی‌های رمزارزی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گزارش اخیر انجمن نرم افزارهای بازی و سرگرمی نشان می‌دهد که 48 درصد از گیمرها در ایالات متحده را زنان تشکیل می‌دهند و همچنین تقریباً نیمی از گیمرهای جهان زن هستند. این قضیه همراه با رشد گسترده‌ای که برای صنعت GameFi پیش‌بینی می‌شود، دلیل اصلی اختصاص برخی بازی‌های Web3 به کاربران زن است.
به گفته بریل چاوز لی، یکی از بنیانگذاران Yield Guild Games (یک جامعه جهانی بازی برای کسب درآمد)، بازی‌های مبتنی بر بلاکچین مانند Axie Infinity شروع به رشد میان گیمرهای زن کرده‌اند. او می‌گوید:

اگرچه آمار نشان می‌دهد که بازی‌های P2E بیشتر برای کاربران مرد جذابیت دارند، اما ما معتقدیم که زنان بیشتری به این نوع بازی‌ها علاقمند خواهند شد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

یات سیو، یکی از بنیانگذاران Animoca Brands، نیز معتقد است که بازی‌های مالی و Web3 ارتباط نزدیکی با هم دارند و زنان، به ویژه با توجه به تمایل آنها به مسئولیت مالی بیشتر، جذب این بازی‌ها خواهند شد. وی خاطرنشان کرد:

این امر به ویژه در کشورهای در حال توسعه که تامین مالی خرد و به طور خاص، وام‌های خرد عمدتاً توسط زنان هدایت می‌شود، مشهود است.

امروزه برخی از بازی‌های Web3 با هدف جذب بیشتر مخاطبان زن ساخته می‌شوند. به عنوان مثال، Fashion League یک بازی موبایلی رایگان است که به کاربران امکان می‌دهد امپراتوری مد خود را توسعه دهند. به گفته مدیرعامل و بنیانگذار Fashion League، این بازی به کاربران اجازه می‌دهد تا خطوط لباس مجازی ایجاد کنند که در نهایت به عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) فروخته می‌شوند، همچنین برندها می‌توانند از این بازی برای نمایش محصولات دیجیتال استفاده کنند. او می‌گوید:

آمارهای ما نشان می‌دهند که ارزش بازار بازی تا سال 2027 از 300 میلیارد دلار فراتر خواهد رفت. بازی‌های Web3 باید فراگیر باشند.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا