بازی

جزئیات بیشتری درباره سریال Horizon Zero Dawn منتشر شد

جزئیات بیشتری درباره سریال Horizon Zero Dawn منتشر شد

سونی در ماه خرداد ساخت سریال Horizon Zero Dawn را تایید کرد و اکنون جزئیاتی درباره شورانر و شرکت سازنده آن مشخص شده است.

طبق گزارش‌های موجود، استیو بلکمن، خالق سریال The Umbrella Academy که قراردادی چند ساله با نتفلیکس امضا کرده و شرکت تازه تاسیس او که Irish Cowboy Productions نام دارد، ساخت این سریال را برعهده خواهند داشت. بلکمن طبق قرارداد خود، علاوه بر Horizon Zero Dawn پروژه‌های دیگری مانند سریال Orbital را نیز برای نتفلیکس تولید خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

داستان سریال Horizon Zero Dawn در هزاران سال آینده و در خرابه‌های ایالات متحده رخ می‌دهد و مانند بازی آن دارای ماشین‌های پیشرفته و قبایل متفاوتی خواهد بود. ماشین‌هایی که زمانی صلح‌آمیز بودند، ناگهان شروع به شکار هر چیزی می‌کنند و وظیفه یک دختر طردشده به نام ایلوی است تا راز این ماشین‌ها و نجات جهان را کشف کند.

بازی Horizon Zero Dawn به دلیل فضای جهان باز، داستان، عناصر بصری، مبارزات و شخصیت‌پردازی خود مورد استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان قرار گرفت و جوایز متعددی را دریافت کرد و همچنین تا فوریه ۲۰۲۲ بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروخت تا به یکی از پرفروش‌ترین و بهترین بازی‌های پلی استیشن ۴ تبدیل شود.

سریال Horizon

بلکمن درباره پروژه‌های جدید خود گفت:

Horizon Zero Dawn و Orbital پروژه‌های برجسته و بزرگی بر پایه شخصیت‌هایی هستند که طرفداران آن‌ها را دوست دارند و با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند و مشخصه‌های اصلی Irish Cowboy Productions محسوب می‌شوند. ما خوشحالیم که با نتفلیکس و تمام شرکایمان برای توسعه این داستان‌های پیشگامانه کار می‌کنیم.

سونی علاوه بر Horizon Zero Dawn سریال‌های God of War و The Last of Us و فیلم‌های Ghost of Tsushima و Gran Turismo را نیز در دست ساخت دارد. همچنین اوایل هفته در گزارشی به ساخت فیلم Days Gone اشاره شده بود.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید


گربه استری چقدر واقعیه

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا